Solgt Montblanc Heritage Chronomètrie

Medlem
27. juni 2016
Innlegg
510
Sted
Oslo
Selger/bytter min Montblanc Heritage Chronomètrie da den rett og slett ikke får den armtiden den fortjener.

Denne er kjøpt i USA i 2018 av tidligere eier og er knapt brukt såvidt jeg kan se. Papirer på betalt MVA medfølger. Jeg finner ingen hairlines eller hakk hverken på kasse eller spenne, og den sorte skinnremmen av alligator er fortsatt "stiv" - så jeg vil si at tilstanden er 9/10.

Dette er en nydelig dressklokke hvor du får veldig mye klokke for pengene imho. Jeg vil påstå at det er veldig mye spill i skive og tall/visere som ikke fremkommer på bildene. Mao en klokke som er enda penere i virkeligheten.

Tørre fakta:
Diameter: 38mm
Movement: MB2409 automatic
Modell: 112520
Gangreserve: 42 timer
Frekvens: 28,800/h 25 jewels

Inner og ytterboks medfølger samt service guide og kvittering på betalt MVA.

Pris: Denne modellen er utgått og er imho penere enn den nye modellen. Nypris var rundt 30k, så jeg håper 16,000kr kan være en ok pris.
Byttes gjerne i Speedmaster (mellomlegg blir vi enige om), men andre forslag blir også vurdert.

Møtes helst F2F i Oslo, men kan sendes på kjøpers regning.

Har flere GG referanser og tenker å fortsette med det.

Bilder av den aktuelle klokken:
3.jpg


1.jpg
2.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
 
Redigert:
Hopp. Ligger i boksen og er klar for ny eier. Nypris er 32k, og denne skiven får man ikke tak i lenger - så denne må/bør vel være attraktiv? Fått en del bytteforslag men ikke helt i mål.