Selges/byttes Monitor Audio 5.1-anlegg

Medlem
22. jan. 2014
Innlegg
512
Sted
København
Heihei,

Selger et meget pent brukt Monitor Audio 5.1 høyttaleranlegg som er ypperlig til hjemmekinobruk hvor man virkelig får alle lydnivåene oppfylt og man sitter igjen med begeistring. Det er ikke usikkert at lydbildet som dannes av disse kvalitets-høyttalerene vil gi deg en lytte-opplevelse som endrer din audiofile hverdag substansielt!

Hvordan kan jeg skrive så varmt om komponentene og fremdeles legge de ut til salgs her på sonen? Jeg har dessverre flyttet til en leilighet som er veldig lytt, og får derfor ikke ut høyttalernes fulle potensial.

Pakken jeg tilbyr deg har kun hatt undertegnede som eneste eier, og jeg kjøpte alt til sin tid på HiFi-huset på Nesbru i 2011, og har blitt spilt pent inn, og etter dét på nogenlunde menneskelige nivå.

Det er tilnærmet lik gullrekka, med unntak av bakhøyttalerne som er av typen Silver. Det medfører at oppsettet blir seende slik ut:

2 x Monitor Audio Gold 20 (GS20)
1 x Monitor Audio Gold Center (GSLCR)
1 x Monitor Audio Gold Subwoofer (GSW12)
2 x Monitor Audio Silver FX

Nypris har jeg estimert at ligger mellom 50-80.000 (er jo ikke mulig å finne en oppdatert prisliste noe sted, og med tanke på NOKens utvikling mot EUR/GBP, blir det uansett en usannsynlig høy listepris), men jeg lar disse høyttalerne gå for 25 høvdinger, eventuelt en nyere Speedmaster Professional (penger din vei, min venn).

PS. Høyttalerne er i høyglanset, sort pianolakk og befinner seg pt i København, men jeg besørger transport til Oslo-området.

Spørsmål og skambud besvares med en hyggelig tone på PM!

Ha en ellers trivelig dag/kveld videre! :)