Mogens samling

Veldig flott og variert samling lekkerheter. Den GO`en er helt rå. Jeg er helt enig i klokkekjøpsfilosofien din -det bedre med en sprikende samling ur man liker og bruker, enn ur som ikke brukes men bare er med for å komplettere forhåndsdefinerte krav til en samling.

Takk for det! GOen har innom armen nesten hver dage siden den kom i hus. Tar litt tid å bli "kjent" med et nytt medlem;)

Jeg tror at det i hvert fall er en "filosofi" som funker for meg!

1680 Red

Klokkens unboksing ble behørig dokumenter på gårsdagens GTG, men jeg skal supplere med et par bilder her.

Altså en vintage 1680 "Red". Klokken er meget pen, med en fantastisk patina IMO.

1d021833.jpg

c66f7c90.jpg

7d9ebf5e.jpg

Nå har jeg båret klokken noen timer, og den har begynt å smile til meg. Nato-bånd konseptet har jeg imidlertid fortsatt ikke forstått. Jeg fikk bestilt meg en ny lenke hos Bjerke i går, men det er litt leveringstid så mulig jeg blir innkjørt på Nato før den tid kommer.

Åhh..nydelig, Mogens. Rolex har laget mange flotte klokker, men aldri noe penere enn 1680 (og 5513). Den røde skriften er prikken over i`en. Gratulerer.

Gratulerer, Mogens!
Utrolig trist å gå glipp av gtg og ikke minst den nye, deilige godbitene din!

Gratulere med hva som må karaktiseres som noe av det absolutt nydeligste som har blitt produsert fra Rolex.
absolutt perfekt patina

Gratulerer så mye! :D
Jeg blir nesten så misunnelig at jeg ikke klarer å glede meg på dine vegne, men bare nesten.;):p
En fantastisk godbit. Håper vi ser mye til denne fremover.

Nå har jeg båret klokken noen timer, og den har begynt å smile til meg. Nato-bånd konseptet har jeg imidlertid fortsatt ikke forstått. Jeg fikk bestilt meg en ny lenke hos Bjerke i går, men det er litt leveringstid så mulig jeg blir innkjørt på Nato før den tid kommer.

Hvor mye må du ut med for ny lenke?
Etter utrolig vakkert ur forresten:)