Modell "Rolex Nightmare"

Medlem
8. okt. 2011
Innlegg
97
Sted
Lillestrøm
Denne kaller jeg bare for Rolex Nightmare...

RolexFantasy_zps8cb7e12e.jpg
[/IMG]
 
En Rolex "grand complication" altså, pent ;)

Edit: ikke en grand complication da den mangler alarm eller repeater, men det var da nesten!
 
Redigert:
Savner månefasekomplikasjon, Rolex har jo hatt det på tidligere klokker og på denne burde jo det relanseres igjen:cool:
 
Den var fascinerende (og i mine øyne helt forferdelig)! Veldig ulikt Rolex å gjøre noe slikt, er det ikke?

I would love to be the fly on the wall when they had the design meeting for that one... ;)
 
Jeg har en liten "hunch" som sier meg at denne ikke kommer direkte fra designeravdelingen hos Rolex, men mellomlandet i photoshopen til Tacokongen;)
 
Skulle hatt big date der Rolex merket er, med cyclops selvsagt og flyttet Rolex-kronen opp på bezel kl 24, hadde gjort denne nightmare klokken din optimal. Kanskje i two-tone også;)
 
Kjør på med grønt Milgauss-glass, two tone og en ekstra oransje GMT-viser, blir dritbra! Kanskje kjøre på med 9,6,3 fra Exp1 inne i Daytona subdials :D
 
Jeg savner en wall of text, som vi vanligvis finner på Rolexer. Her burde de fått plass til "Superlative Official Chronometer Oyster Perpetual Osv."