Tråden er ikke på langt nær oppdatert og jeg har unboxet mer enn nok i det siste. Legger derfor kun ut et bilde av dagens nyankomne:
![]()
Hadde ikke fått med meg dette jeg... Gratulerer så mye
Tråden er ikke på langt nær oppdatert og jeg har unboxet mer enn nok i det siste. Legger derfor kun ut et bilde av dagens nyankomne:
![]()
Nå er jeg høyere når jeg ligger på rygg enn når jeg står oppreist.
Bare 8mm - og dessuten har jeg forklart kjerringa at det ikke er størrelsen det kommer an på.
![]()
Takk, jeg tror vi har hatt samme oppfatning om dette, men så vidt jeg husker så begynte du å røre om noe annet for ikke så lenge siden...Gratulerer med verdens mest anvendelige ur. Perfekt![]()
Fikk ut et WS på Instagram, men plundrer fælt med denne nye telefonen og overføring til pc.Wunderbar! Nå blir det en riktig god jul i Valdres. Hva med et håndleddsskudd?
Jo takk, samlingen har tatt seg opp i løpet av året. ÅretsMann. Ja, det skal jeg sannelig fortelle kjerringaIngen over og ingen til side,
så her på innspurten og overgang mot 2013 stikker du av med titeln som Årets Mann.
Grattis med nytt, du har jammen bredde i samlinga di' nå
Håper du får den i boks. En utrolig klokke. Ingen som legger merke til den, bortsett fra den som har den på armen. Herlig.Oi, se der, Explorer er på min liste for 2013.
Gratulerer så mye!
Takk skal du fanker'n meg ha. Det endelige gjennombruddet kom etter vår lille seanse på Beach Club...Min definitive favoritt-Rolex....og snart din også
Du har fått en særdeles flott samling i år, MM.
Grattis!
Hadde ikke fått med meg dette jeg... Gratulerer så mye![]()
Gratulerer MM, hvilken hastighet inn i samlinga om Dagen!
Gratulerer MM! Endelig kom den.
Takk til dere.Gratulerer stort! Det var vel det neste naturlige dette i en svært komplett samling, og jeg regner med 36mm utgår når du har en 47mm PAM. Begge klokkene ville sannsynligvis sett veldig rare ut etter å ha hatt den andre på armen, det er ille nok å venne seg til 8mm hopp.
Men jeg har en liten innsigelse. Det er et preg av black-metal over samlingen din. Når får vi se noe hvitt? Eller leopard?![]()
Takker.Gratulerer med en flott Rolex MM.![]()
Nå har det gått en god del døgn, men følelsen er minst like god nå.Det var exploreren ja, gratulerer så mye Minuteman! Du har en helt rå samling nå, pøs gjerne på med mer bilder.
Hvordan er følelsen nå etter rett over et døgn i eie?![]()
Gratulerer (igjen)![]()
Synes du må oppdatere galleriet ditt nå, du har skaffet deg endel snadder siden sist jeg var innom skjønner jeg![]()
Har jo gratulert deg på Instagram, men et så flott ut fortjener vel et lite ord her også så, gratulerer så mye!