Minutemans klokker (17.07.12)

Når klokkesykdommen i løpet av så kort tid kan sette så dype spor hos selv et motstandsdyktig og modent sinn som ditt, er håpet ute for oss alle. Herlig tråd, MM :)

Takk for det, Hopalong.
Men motstandsdyktig og modent sinn? Motstandsdyktigheten er på linje med en heroinist med abstinenser. Det må være modent som i gammelt av dage du mener. Tror modningen stoppet rundt konfirmasjonsalderen. Kroppen har nok modnet mer i tråd med alderen. Nå er jeg høyere når jeg ligger på rygg enn når jeg står oppreist.

Kanon:) Veldig hyggelig for oss medasylanter at du tar deg tid til å skrive et slikt innlegg, både morsomt og interessant dette, Minuteman!

Du får bare kjøre på med spørsmål, snikksnakk og alt annet fremmover, faktaene har vi medlemmer som kan hi deg på løpende bånd uansett;) Gleder meg også til å se hvilken "klasse beater" som ender opp i Valdres om en stund:p

Du har en god penn, mm, nok et meget godt skrevet innlegg. Du har akkumulert opp en fin samling med kvalitetsur, og jeg gleder meg til å følge med på ferden videre :p

Jeg måtte ha tilbake en Speedy. Siden jeg solgt den har jeg angret omtrent fra det sekundet norgespakken ble ekspedert på posten. Da min gamle kom opp for salg ga jeg fullstendig blanke i både fut og fogd og brukte mine siste kroner på den.

Dette er jo et ikon av de store innen klokkeverdenen og mine små innvendinger mot gråtone i skiven var jo bare noe svada jeg kom på for å rettferdiggjøre salget. Nå har den kommet tilbake til far, og den har kommet for å bli. Garantert!

014-8.jpg

006-16.jpg

Gleder meg dette, virkelig. Både at du har den tilbake, og at vi har et miljø her inne som muliggjør at man kan kjøpe tilbake klokkene man selv har eid.

Salutt minutt!

Grattis!

Her snakker vi litt "back to the future"-kind of handling. Utmerket!
Jeg går selv svanger med å skaffe meg inn igjen en sak jeg kvittet meg med. Vakkert å registrere du har gått foran, Minuteman!

;)