Miniprosjekt-tråden

Jeg fikk to Seiko Sports klokker fra 80-tallet i posten idag, som jeg bestilte for et par hundrelapper bare for moro skyld :)
Foreløpig har jeg kun vaska å rengjort den ene, ikke polert eller noe lignende, å satt den på en marineblå nato rem.
Syns den ble litt stilig i vinterkulden :)

Men fikk ikke helt av bezelen på denne klokken, og ville ikke rive å slite for mye. Noen som vet om det bare er å "poppe" den av med en kasseåpnerkniv eller om den skrus av?

-Regje

Gjenoppliver denne tråden med kveldens miniprosjekt :)

Arvet for en stund siden farfar sin småslitne gamle Omega. Denne har ligget i boksen, helt til jeg fikk ånden over meg denne helgen. Polywatch ble kjøpt inn, ny reim ble montert og kassen fikk en runde med cape-cod. Resultatet ble over all forventning, og nå har dama gitt uttrykk for at hun vil begynne å bruke den - til min store glede :D

Før:
image_zps6910cf16.jpg

image_zps14ae2b64.jpg

Etter:
image_zps5fb86c43.jpg

:mrgreen:

Redigert:
Tusen takk, @acnorway! :)

Hadde aldri trodd at en liten time med gnikking skulle gjøre så store underverker, da ripene var nokså dype og sjenerende. Veldig gøy at resultatet ble så bra :D Som en bonus går klokken latterlig presist, og går noen av de andre klokkene mine en høy gang hva angår nøyaktighet :mad: :mrgreen:

Redigert av en moderator: