Mini-utpakking

Medlem
12. des. 2010
Innlegg
21
Første utpakking for meg, men ikke første for klokka.

Har dessverre go' kameraet hjemme i Porsgrunn, og ikke her i Oslo, men så var planen tross alt å begrave meg i pensumlitteratur i desember, og ikke surre på TS. Men av en eller annen grunn så blir det ekstra mye klokketitting når pensum skal fortæres. Og med klokketitting kom også kjøpetrang...

Så her kommer en kort bildeserie tatt med mobilkamera, og uten luremus:

Boksen er nok kjent for mange
Stowa-1.jpg


Likeså med klokka, en Stowa Flieger
Stowa-2.jpg

Har lenge hatt lyst på en flieger fra Stowa. I tillegg til historien bak, digger jeg enkelheten. Særlig når klokkene mine ikke blir brukt regelmessig, og uten winder, ender ofte datovinduet med å vise tilfeldige tall mellom 1 og 31.

Stowa-3.jpg


flieger-4.jpg

Spesielt lumen har jeg latt meg begeistre av. Her med en wristshot/lume-kombo.

Stowa-5.jpg

Så langt har altså min "samling" kommet på studentbudsjett. Tre klokker fra tre forskjellige land (i tillegg til to andre kvarts-ur med størst verdi av typen affeksjon).
 
Den Stowaen er bare såå strøken. Virkelig en pilot jeg kunne gitt plass i boksen - og på armen, selvsagt.

Gratulerer så mye. Du er godt igang med samlingen og jeg liker svært godt din prioritering i forhold til klokker/studier;)
 
Kul klokke, grattis! Digger det rene designet og lesbarheten.
 
Jeg digger Flieger! Står definitivt på vil-ha listen min.
Den samlingen din er gjennomtenkt, med dressur, beater og et ur til hverdags. Flott å se. Takk for at du deler :)
 
Gratulerer med :cool: klokke!
Satt og tittet litt på denne selv, men godt å se at den har fått et nytt hjem:eek:
Grattis!
 
Takk for besøket i går, og gratulerer med flott klokke! Lumen var jeg også veldig begeistra for, det er en skikkelig glede å lade den opp noen minutter før man går ut i mørket! Håper du blir fornøyd i god tid fremover!
 
Takker for meget hyggelige ord! Ekstra gøy når man får en slik respons. Ikke rart det handles så mye her :)


Grattis med en utrolig flott klokke! Den får du kose deg masse med! God kvalitet og nydelig design! ;)

Min egen


Leon:cool:

Dine bilder på Instagram har vært sterkt medvirkende til at det ble en flieger! :D