GrimReaper
Støttemedlem
De er nok limiterte alle sammen til en viss grad, den blå til Erik venter jeg også på. Der var forhåndsbestilling for de som hadde kjøpt i nettbutikken fra før som en første batch, så var det et åpent tidsvindu for alle uken etter. Tror derfor at akkurat denne er det produsert svært mange av, noe som er bra for merketHvordan er det med disse Ming-klokkene. Er de limiterte alle sammen og må forhåndsbestilles?
Den blå til @kire var meget pen!
Ja, dette er støv (gått over den med lupe bare for å være sikker). Jeg trodde viserne ikke var korrekte, men man må bare sørge for at timeviseren klikker på plass.Ser det er en prikk ved :28 på skiva di Erik. Jeg håper det er støv? Ellers er det flott å se de har fått stell på time/minutt synkroniseringen
De lager rundt 2000 (etter det jeg har sett) av denne. Dette var den første modellen som alle som ville fikk kjøpe selv om levering kan ta noe tid.Hvordan er det med disse Ming-klokkene. Er de limiterte alle sammen og må forhåndsbestilles?
Den blå til @kire var meget pen!
Er det bare støv, er det en quick fix for LC Tidemann eller Simen S. Bra det ikke var feil på skiva da. Men hvordan kom det seg gjennom QC?Ja, dette er støv (gått over den med lupe bare for å være sikker). Jeg trodde viserne ikke var korrekte, men man må bare sørge for at timeviseren klikker på plass.
De lager rundt 2000 (etter det jeg har sett) av denne. Dette var den første modellen som alle som ville fikk kjøpe selv om levering kan ta noe tid.
Beklager. Støv på krystallen så min feil som ikke ser på bildene før jeg poster.Er det bare støv, er det en quick fix for LC Tidemann eller Simen S. Bra det ikke var feil på skiva da. Men hvordan kom det seg gjennom QC?
Enda bedreBeklager. Støv på krystallen så min feil som ikke ser på bildene før jeg poster.
Jeg var så kjip at jeg valgte en reim til 18.01 isteden jegDer var også reima på plass
Vis vedlegg 275964
Snasen kombo!Der var også reima på plass
Vis vedlegg 275964
Takk. Klar for sommeren selv om det er en stund til.Snasen kombo!
Reima kom tidlig forrige uke, masse styr med klokken og bekreftelse av verdi for tollen, så har kåla fælt for å få sendt over det de behøver. Den ble frigitt av tollvesenet som de så fint skrev på torsdag, men klarte ikke å levere før helgen. Bør komme på mandag..
Takk, det kommer nok flere muligheter fra Ming.Angrer på at jeg ikke kjøpte denne selv.. Gratulerer med flott klokke![]()