Mine klokker

Medlem
21. okt. 2009
Innlegg
36
Gjør et nytt forsøk her.

Jeg har ikke like mye flott å vise frem som mange av dere andre, men alle må jo begynne et sted.

Starter med en Omega Speedmaster Michael Schumacher edition.

Denne har jeg hatt et års tid, og er min foreløpige favoritt.

114.jpg


126.jpg


129.jpg


113.jpg


Omega seamaster chronometer. Ikke strøken, men en klassiker som har sjel:D

038.jpg


039.jpg


Steinhart ocean one
En diver med en utrolig kvalitetsfølelse prisen tatt i betraktning. Her er det virkelig mye klokke for pengene.

054.jpg


057.jpg


058.jpg


059.jpg


Hamilton Frogman Automatic. En litt anderledes klokke med røfft utseende. Denne brukes mye. Også en good value klokke.

061.jpg


062.jpg


063.jpg


064.jpg


065.jpg


Denne ble kjøpt på ebay i et svakt øyeblikk. Ingen reeserch, svært liten tid igjen på auksjonen og plutselig satt jeg der med en flott kvarts klokke. Om noen vil ha er det bare å by i vei. Har ikke tatt den ut av boksen engang.

096.jpg


097.jpg


098.jpg


Seiko monster. Ikke for mye brukt denne her heller, men blir nok mere brukt til sommern når badesesongen står for døren.

100.jpg


101.jpg


102.jpg


103.jpg


Nok en Seiko. Hatt denne en god stund og er faktisk litt glad i den, på tross av den hvite skiven.

105.jpg


106.jpg


Har også en Breitling Colt Ocean og en Tag Heuer Carrera og noe annet småtteri, men har ingen akseptable bilder av dem for øyeblikket. Jeg skal legge ut bilder når jeg får tatt noen.

Jeg er ikke typen som blir sterkt knyttet til mine klokker, og noen går ut og nye kommer inn fra tid til annen. Jeg skal forsøke å holde denne tråden så oppdatert som mulig.
 
Kult, liker både Omegaene dine (selv om Schumacheren nesten er litt for mye) og Hamiltonene. Særlig den første Khakien er tøff - og noe spesielt med dato klokken 10?? Vet du noe om grunnen til det - eller er det bare for å skille seg litt ut?
 
Det med dato kl 10 vet jeg ikke hvorfor er sånn. Men det er det på begge mine. Sikkert bare for å skille seg ut som du sier. Jeg er meget fornøyd med denne. Meget hyggelig pris, kvaliteten tatt i betraktning. Verket er en valjoux 7750. Også designet skiller seg litt ut.

Hva mener du med at Schumachern er litt mye? Jeg syntes vel den er relativt konservativ i forhold til mye annet, men nå liker jo jeg det litt spesielle:razz:

Skulle bare mangle om ikke jeg også skulle bidra med det lille jeg har å bidra med. Jeg har lært utrolig mye her, og fortsetter å gjøre det hver eneste dag.