Min samling

Hvordan funker alarmen på Memovox'en forresten?

Den stilles og trekkes med kronen kl 2. I posisjon trukket ut, stiller man når vekkingen skal skje. Avleses på den lille halvmåneformede indre skiven til venstre på urskiven.
Åpen, men trykket inn, trekker vekkerklokken. En fantastisk, sexy liten bjellelyd...:mrgreen:

@Brio: takk for kommentaren! Det er bare å stikke innom!:D

Frodo

Etter å ha skrevet et lite beundringsbrev til Moore, syns jeg det er på sin plass at du får litt skryt og, selv om du har solgt Exploreren din :). Du besitter noen helt nydelige ur, der omtrent alle faller i smak hos meg. Rett og slett en nydelig samling. Ser det ikke har blitt postet her siden April, så det har kanskje skjedd noe på klokkefronten?

Tittelen "Gud" har jeg dessverre gitt til Moore, så du får klare deg med "superhelt" inntil videre :)

/cosmo

Takk for vennlige ord, cosmo!

Nå har det blitt noen utskiftninger siden jeg opprettet tråden.
Jeg kjenner jeg bør oppdatere den kraftig.

Nå skal det uansett sies at min smak og mine evner produserer en langt mere "folkelig" samling enn Moore's.
Jeg er derfor smigret over sammenligningen.
Min personlige smak drar meg i retning av det enkle og robuste.
For å være dønn ærlig har jeg aldri avslørt min egentlige grail.
Den skal komme som en overraskelse - om jeg noensinne finner den.:D

Takk for vennlige ord, cosmo!

Nå har det blitt noen utskiftninger siden jeg opprettet tråden.
Jeg kjenner jeg bør oppdatere den kraftig.

Nå skal det uansett sies at min smak og mine evner produserer en langt mere "folkelig" samling enn Moore's.
Jeg er derfor smigret over sammenligningen.
Min personlige smak drar meg i retning av det enkle og robuste.
For å være dønn ærlig har jeg aldri avslørt min egentlige grail.
Den skal komme som en overraskelse - om jeg noensinne finner den.:D

Jeg vet hva grailen er...trur eg ;)

Det har jo vært nevnt en og annen JLC oppgjennom, men den finner du nok om du vil.

Takk for hyggelig tilbakemeldinger!

@Mathfjeld: jeg er spent på hva du tenker på. Jeg har ikke nevnt den her tidligere, tror jeg...

Jaaaa. Jeg hadde jo en selv som jeg solgte. Dustemikkel jeg er.
Polaris står høyt. Men det kommer en dag...
Det eneste jeg kan si: den er ikke pen.;)

Det må jeg si @Frodo - for en samling! Spredt utover hele spekteret, fra den billigste Seiko til Milsub, må jo dette være en av sonens aller flotteste samlinger :)
Tror jeg taler for de fleste om jeg etterspør ennå flere flotte bilder av nevnte Milsub :D

Holdt på å miste pusten da jeg flikket gjennom bildene dine, for en samling. Gleder meg til å høre mer om milsubben, regner med du satte deg inn i materien før du slo til. Jeg tillater meg å ønske meg en review / info / buyers guide !

• Liker
Reaksjoner: Preacher