Min neste klokke, Panerai PAM321/347?

For de av dere som har handlet nytt Panerai, handler dere hos Bjerke eller i utlandet? Jeg har lest så mye dårlig reklame om Bjerke, så usikker på om jeg vil handle der. Har aldri vært innom der selv, så kan ikke snakke av erfaring. Skal ta turen innom neste gang jeg er i storbyen ihvertfall, for å gjøre opp min egen mening :)

Jeg kjøpte min 321 hos Bjerke og opplevde god service der. Min neste Panerai blir nok mest sannsynlig kjøpt der også. Så, hvis du skal kjøpe nytt, så ville jeg kjøpt der :) De nærmeste alternativene er København og Stockholm og det er jo ikke nødvendigvis like enkelt hvis du trenger bistand med noe...

Jeg kjøpte min 321 hos Bjerke og opplevde god service der. Min neste Panerai blir nok mest sannsynlig kjøpt der også. Så, hvis du skal kjøpe nytt, så ville jeg kjøpt der :) De nærmeste alternativene er København og Stockholm og det er jo ikke nødvendigvis like enkelt hvis du trenger bistand med noe...

Det er det jeg også tenker på, at det er vanskeligere med bistand om noe skjer med klokken. Om jeg kjøper nytt, skal de ihvertfall få sjansen :)