Egentlig helt unødvendig, det er bare å søke på navn i "good guys" tråden, så vil alle referanser du har komme opp. Det er derfor den eksisterer.![]()
Egentlig helt unødvendig, det er bare å søke på navn i "good guys" tråden, så vil alle referanser du har komme opp. Det er derfor den eksisterer.![]()
+1000 Dette ble bare kaotisk.
Ok, viste ikke om denne tråden, men da vet jeg det.![]()
Håper ikke de ble alt for kaotisk for deg. I verste fall kan du bare late som den andre kontoen ikke eksisterer.![]()
Vet ikke helt hva jeg skal si til den responsen jeg. Foreslår at du tenker gjennom dette et par ganger til først.
Fine rolexer! Ikke så vanlig med aftermarket safirbaklokk til Rolex siden urverkene er noen skikkelige traktorverk, men jeg synes det er tøft! Ærlige og ujålete urverk. Fin tapestry-skive også.
Det med to kontoer tror jeg alle er enig om, så jeg anbefaler deg å følge det rådet. Det er av mange grunner uryddig og helt unødvendig med to kontoer, og det er greit å stå for det man gjør og skriver i en konto, og så samler man også opp good guy-cred på den kontoen.
Hvorfor skal du selge om du ikke ønsker det, eller har behov for det?? Og i tillegg vil du du ha en pris som er langt over markedspris.. blir litt merkelig i min verden det der men.
For jeg syntes det er gøyere å "jakte" på klokkene og å kjøpe og selge de enn å eie de. Slik at om prisen er riktig så selger jeg. Så kjøper jeg heller noe annet eller en til av samme. I min verden så skader det ikke å prøve.![]()