Min lille grail! (Del 2)

15 år og den samlingen. Mann, du er syk.
Jeg kjøpte min første ordentlige klokke, en rolex gmt master 1675, når jeg var 15 år. Jeg var i de neste 15 fornøyd med å ha den ene.
Om du fortsetter i det tempoet du har gjort snakker vi moore-tilstander om 20-25 år :)

Forresten, grattis med omega-en!

Gratulerer med flott klokke og takk for ryddig handel!

Flotte bilder. Kjenner at jeg savner den litt, men trøster meg med at det virker som den har fått et godt nytt hjem:)

skjønner savnet!:(

Men jeg tror den har fått et godt hjem nr.2. er utrolig fornøyd, og må nesten strekke eg til å si at jeg har blitt litt glad i den allerede!:eek:

Dette er en keeper!:D:D:D:D

15 år og den samlingen. Mann, du er syk.
Jeg kjøpte min første ordentlige klokke, en rolex gmt master 1675, når jeg var 15 år. Jeg var i de neste 15 fornøyd med å ha den ene.
Om du fortsetter i det tempoet du har gjort snakker vi moore-tilstander om 20-25 år :)

Forresten, grattis med omega-en!

Det får man si er god smak til å være 15 år!

Moore-tilstander blir blir det vel kanskje ikke, men er lov å håpe! :)

Gratulerer med tøff klokke, har selv lest en del om denne og har bestemt meg for å putte en slik i min klokkeboks en vakker dag:)

Grattis med et ikon av en klokke, og som nevnt her, bare å ta av seg hatten for ungdom som jobber hardt for å oppnå mål:D og når du har jobbet hardt som du nok har, så gir klokken deg bare enda mer glede vil jeg tro. Og ligger ann til å bli en nydelig samling dette:0)
Og står på listen min også

Gratulerer så mye unge mann, eller gamle barn:) Litt av en samling du har skaffet deg. Gleder meg til du er 45 og eier den lokale Coop`en:) Godt jobba:)

Gratulerer så mye med grail!

Vet godt hva du snakker om angående det å sette seg mål og det å greie å gjennomføre de. Det er en fantastisk følelse. Stå på! :D