Min klokkereise

Stygt redd for det.. Skal vurdere å starte på romanen, må bare få tid
Mulig vi kupper tråden litt her nå, da, men la gå: I høst mener jeg det i hvert fall var to klokker jeg ikke en gang rakk å gratulere deg med før de var ute igjen...:p Noe må man jo holde på med når det er pandemi:mrgreen:
 
Litt stygt å kuppe, men syns det er artig å lese hva som trigget deg og ga deg ditt første kick. Tror det nemlig er mange som er i din båt og kjenner på samme følelsen
Ja, de fleste kan nok kjenne på en eller annen følelse som trigger interessen. Rart hvordan små ting kan påvirke en resten av livet :) hadde det på samme måte med fotball. Satt og klistret inn fotballmerker i en bok i 1991 da min gamle far kikket meg over skulderen og så at det var David Rocastle på Manchester United jeg satt med i hånden. "Det er laget du skal holde med" var ordene som falt og dermed ble et livslangt kjærlighetsforhold til klubben etablert.
 
Ja, de fleste kan nok kjenne på en eller annen følelse som trigger interessen. Rart hvordan små ting kan påvirke en resten av livet :) hadde det på samme måte med fotball. Satt og klistret inn fotballmerker i en bok i 1991 da min gamle far kikket meg over skulderen og så at det var David Rocastle på Manchester United jeg satt med i hånden. "Det er laget du skal holde med" var ordene som falt og dermed ble et livslangt kjærlighetsforhold til klubben etablert.
Helt feil klubb, men samma hjemme hos oss på midten av 80-tallet :D
 
Lest innlegget atter en gang! Jeg blir inspirert. Lurer på om jeg bør skrive et slikt innlegg selv...
 
Redigert: