Min første unboxing på sonen!

Medlem
16. des. 2012
Innlegg
42
Sted
Kolbotn
Heisann!
Her kommer min første (garantert ikke den siste) unboxing her på sonen.
Har en Seiko og en Tissot fra tidligere, men dette er en drøm jeg har hatt lenge.
2012 har vært et fantastisk år for meg på alle fronter, og da unnet jeg meg dette uret, Bentley Motors T.
Argument: Fordi jeg fortjener det :)

Benytter også anledningen til å ønske alle fine klokkefolk her inne en riktig god jul og et klokkerent nytt år!!

1_zps4b767e28.jpg


2_zps62f5d552.jpg


3_zpsb84b19b2.jpg


4_zps6c9eefc2.jpg


5_zps4d5ccb68.jpg


6_zpsd6133ae6.jpg


7_zps3307d3b3.jpg


8_zps44cfea60.jpg



THE END! ;)
 
Redigert:
Gratulerer med KJEMPE klokke, denne er nesten så stor at du trenger to hender:p
Dette blir nok ikke ditt siste klokkekjøp, jeg startet året med én klokke, nå har jeg 15:confused:
Men riktig god jul til deg også...
 
Gratulerer med KJEMPE klokke, denne er nesten så stor at du trenger to hender:p
Dette blir nok ikke ditt siste klokkekjøp, jeg startet året med én klokke, nå har jeg 15:confused:
Men riktig god jul til deg også...

Takk takk :)
Store gutter trenger store klokker vettu ;) Jeg synes det ser like dumt ut med altfor store klokker på små armer, som altfor små klokker på store armer. Så for meg var den perfekt :)
Det virker faktisk ikke så stort som det egentlig er. Prøvde en GMT Ltd. edition, og den virket mye større visuelt sett, selv om den er noen mm mindre.

15 klokker på 1 år ja! Det er respektabelt :)
Håper jeg kan få en så stor samling etterhvert jeg og!
 
Som sagt i en annen tråd: Grattis!!
Når det kommer til antall ur i en samling, er det mange vinklinger. Noen (meg inklusive) blir fort forvirret når antallet overstiger 3.
Når de tre i samlingen er "grails", utgjør de en samling det er deilig å stå opp til hver morgen. Mine to cents :)
 
Gratulerer med en fet breitling :D

Hvor blir det av det obligatoriske writshotet?

+1

Trenger et av klokken på armen:)

Når det gjelder samlingen min, så har det vært en all mass av impulskjøp, så over nyåret så ryker det en hel del, har allerede fått tak i noen gode kjøpere:)
 
Se her ja, gratulerer! Satt fint på armen.

Neste kjøp blir continental gt antar jeg?;)

Takk for det!
Bilen Continental gt, ja ;)
Tror ikke jeg skal ha flere Bentley modeller, men det er klart jeg sier det nå som jeg sitter med akkurat den jeg ønsket, på armen :)
Jeg liker GMT Ltd. edt. også, veldig godt. Sporty og robust klokke med matt finish.
Det skal sies at en stor grunn til at jeg falt for Motors T, er at den kan fint kombineres med pene klær (gjerne dress) på jobb, samt litt mer casual på fritiden. Jeg skulle ha den med crocorem og det var et absolutt must å ha foldelås!

Men etter å ha blitt medlem her på sonen så har jeg fått øynene opp for flere produsenter også.
Blant annet IWC. Klassisk, stilful og robust.

Jeg koser meg gløgg i hjel her jeg sitter og får nye impulser :)