Min første unboxing, men andre Speedmaster.

Medlem
18. nov. 2014
Innlegg
363
Sted
Oslo
Da er ventetiden over!! Nå er det nesten 8 måneder siden jeg satt en kveld og leste om nyhetene fra Baselworld. Falt så pladask for en av Speedmasterene som Omega kom med. Våknet så opp neste dag og fikk den gode ideen om å trappe opp hos Bjerke for å sette meg på venteliste.

Han i butikken hadde ikke hørt noe om denne nye klokken jeg ønsket meg. En kollega av han kom inn og sa at hun allerede hadde fått en mail fra en annen kunde om denne såkalte "Snoopyen". Så jeg ble satt på venteliste med plass nr 2.

Etter mye venting og rykter her på forumet ble det til tider stor frustrasjon. Jeg trappet opp jevnt og trutt gjennom sommeren hos Bjerke for å få bekreftet om jeg skulle få en ny Speedmaster eller ikke, ikke noe betryggende svar å få. La så til slutt fra meg ideen om at jeg skulle få en.

Men i går ringte det en kar fra Bjerke, skjønte ikke så mye før han nevnte Speedmaster Snoopy.
De hadde da min nye Omega Speedmaster Professional Silver Snoopy Award liggende klar med mitt navn på!

Min bedre halvdel ble i dag sendt avgårde til Bjerke siden jeg ligger hjemme med vond rygg.

Dette er hva hun kom tilbake med! :p:D:eek::)
PS, sorry for dårlige mobilbilder.




Litt ekstra Omega stæsj siden min samboer nevnte at jeg tilfeldigvis har bursdag i morgen og at dette ble den perfekte gave til meg selv. Tusen takk til Urmaker Bjerke, Paleet :)































 
Redigert:
OMG... Mistet akkurat kontrollen over hva det nå enn er som kontrollerer sikling... :) Gratulerer! Noe så sykt fett!
 
  • Liker
Reaksjoner: Huygens