Min første Seiko

Medlem
23. mars 2010
Innlegg
653
Og siden to reparatører er bedre enn én reparatør (sitat Pompel & Pilt), er nok også to klokker bedre enn én klokke... :D

IMGP4196.jpg


Det fulgte med lenke, men jeg synes den ble bedre med denne:
IMGP4183.jpg


IMGP4191.jpg


Denne kjøpte jeg mest for gøy, og slengte den på en Nato. Har andre klokker til "finbruk", men blir nok å ha den på kontoret nå og da.
IMGP4172.jpg
 
Gratulerer med klokker! Alltid gøy med noe nytt!:D

Likte den svarte!
Hvilken modell er det?
 
Jeg har faktisk akkurat den samme klokken! "Gull-suben" på sort nato:D
Ekstra morsomt er det at det er den eneste klokken jeg har fått komplimenter for på jobben. Pleier å bære Tag Heuer eller Breitling, men det er gull-suben som kollegaene mine tror er verdifull. Hehe.
 
Haha, "gullsuben" var morsom :D Hva er modellnr på den?

Jepp, det er ganske festlig:cool: Det er ekstra underholdende når kolleger ikke skjønner at det finnes flottere klokker enn en Seiko i deres Asia-linje. Jeg betalte vel rundt en 500-lapp for min på bukta:D
 
Lurer på om ikke jeg også må ha en slik på svart nato :) Noen andre "gullsuber" som likner fra andre produsenter? En helgull Rolex Submariner blir liksom en litt voldsom investering ...
 
Lurer på om ikke jeg også må ha en slik på svart nato :) Noen andre "gullsuber" som likner fra andre produsenter? En helgull Rolex Submariner blir liksom en litt voldsom investering ...

Jeg fant ikke annet enn denne:

516u622nTdL._SL500_AA300_.jpg


Jeg kjenner ikke særlig til Invicta, så da landet jeg på Seiko. Rolex i gull hadde selvfølgelig vært å foretrekke, men når en slik koster nesten halvparten av båten min, klarer jeg ikke å overbevise regjeringa (dvs, hun jeg bor sammen med...) ;)
 
Jeg fant ikke annet enn denne:

516u622nTdL._SL500_AA300_.jpg


Jeg kjenner ikke særlig til Invicta, så da landet jeg på Seiko. Rolex i gull hadde selvfølgelig vært å foretrekke, men når en slik koster nesten halvparten av båten min, klarer jeg ikke å overbevise regjeringa (dvs, hun jeg bor sammen med...) ;)

Har selv en slik Invicta Pro Diver i delgull med Miyota -mekanisme. Lav pris og helt grei kvalitet på min, men Invicta er beryktet for STERKT varierende kvalitet, så den Seikoen er nok et mye bedre kjøp.