Milgaussrival fra Grand Seiko Sbgr079

Medlem
28. jan. 2009
Innlegg
617
Etter å ha siklet over Gin's siste innkjøp så kom jeg over denne modellen fra Grand Seiko på Topper Jeweller's sine sider. Skiller seg ganske markant fra de mer pyntede versjonene uten at DNAet forsvinner. Digger at de har gjort en litt røffere variant med selvlysende visere og de antimagnetiske egenskapene ( så søkt det enn er) så liker jeg det. Kommer også i 2 skivevarianter.

Hva sier folket?


20150228120308.jpg


Grand-Seiko-SBGR077-SBGR079-anti-magnetic-watch-7.jpg


SBGR079.jpg
 
Helt "innafor" den der! :) De har jo en slik utgave i quartz også, anti-magnetisk altså.
 
synes kanskje det blir litt rotete med all infoen på "chapter ringen" (vet ikke hva dette heter på norsk) og lumen, men det kan godt hende det fungerer bedre IRL enn på bilder.
 
Kan forsåvidt være litt enig i det du sier ang. chapterringen, men tror kanskje ikke det blir fullt så voldsomt på håndleddet all den tid klokken ikke er mer enn 41mm. Lume synes jeg er et must på en slik klokke, men synes de har klart å beholde DNAet i viserfasongen.

synes kanskje det blir litt rotete med all infoen på "chapter ringen" (vet ikke hva dette heter på norsk) og lumen, men det kan godt hende det fungerer bedre IRL enn på bilder.