Milgauss Gv

Medlem
8. april 2010
Sted
Porsgrunn
Jeg har bestandig vært betatt av Milgauss med det grønne safirglasset. Det er slike små detaljer som gir en klokke særpreg. Burde jeg kjøpe en Milgauss Gv eller er det andre klokker som har det lille ekstra i prisklasse 35000 ?

En Panerai 312 er også fin………..

What to do…

God Jul.

GVen har fascinert meg siden den kom også, men i starten var den litt vanskelig å få tak i. Etterhvert har kanskje litt av den initielle magien forsvunnet, men den har alltid lurket under overflaten. Jeg var veldig fristet av en GV som lå ute nå, men det ble en annen klokke istedenfor :eek:

Det var aldri aktuelt med noe annet enn den grønne, den har som du sier et eget særpreg.

Jeg sier løp & kjøp!

Milgauss GV med sort skive og grønt glass er skikkelig flott. Jeg prøvde den for et par uker siden' og selv om den er ganske "tykk", lå den godt på armen. Skal du først ha Rolex, er dette et smart valg.

Milgauss med grønt glass er den eneste rolexen jeg kunne tenke meg. Den er tøff, men skriker ikke ROLEX. Du slipper forstørrelsesglasset over datoen (den har jo ikke dato. Dumt, men den kan vel ikke ha hull i skiva på grunn av de skumle gaussene), og den har ikke den, etter min mening, mindre pene mercedesviseren. Sammenlignet med Datejust II er kassen mye finere. Kassen til Datejust II er gigantisk!

Hvis det er snakk om den Milgaussen i Stavanger som ligger/lå her på Sonen, så er det den jeg har prøvd. Den ser ut som om den er ny! Jeg kjøpte den nesten, men kunne ikke prioritere den fremfor Grand Seiko.

Todda

Da er en Milgauss GV på vei med posten. Gleder meg som en unge.
Takk til Mortenh for en ryddig handel.