MIH watch

Stive priser på de nå….. Angrer som en hund på at jeg ikke har kjøpt før. Gaia modellene er også svært flotte syns jeg. Men, få på annenhåndsmarkedet og folk vil stort sett ha fantasipriser for dem.

• Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Stive priser på de nå….. Angrer som en hund på at jeg ikke har kjøpt før. Gaia modellene er også svært flotte syns jeg. Men, få på annenhåndsmarkedet og folk vil stort sett ha fantasipriser for dem.
Denne gikk akkurat for CHF 3200 - jeg hadde ikke rukket å registrere meg i tide :(
Screenshot_20221105-165931.png

Denne gikk akkurat for CHF 3200 - jeg hadde ikke rukket å registrere meg i tide :(
Vis vedlegg 310749
Tusen takk for info Chr. Tror det kan være lurt å følge med på auksjonene fremover. Mange som ønsker å slanke fyldige samlinger. Og ofte er det vel de klokkene som faller utenfor de helt store merkene det er muligheter for kupp. Sist uke gikk feks en piece unique Sarpaneva K3, månefase for 13k pund på A Collected Man. Daniel Roth og VC feks ble samme dag solgt til vanlige, astronomiske priser… Er jo tross alt en del MIH der ute, og kanskje mest sørover i Europa.

• Liker
Reaksjoner: chrbir