Merkelig hos Bjerke....

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Var innom urm. Bjerke i Oslo igår, det var nemlig salg på en god del ur. Egentlig var det vel Panerai utvalget jeg ønsket å se nærmere på...... ;)

Og vet dere hva ?
Alle Panerai modellene "var gjemt bort",- grunnet salget, ble det sagt !! :eek:

Meget skuffende og merkelig adferd av en Panerai AD må jeg si....... har noen en forklaring ?
 
Synd å gjemme bort nykommere...

Hva slags slag var det?
Synd jeg ikke er i Oslo nå.
 
sist jeg var hos bjerke 5-6dager siden var det nesten ingen klokker utstilt alt måte hentes ut ved vising det gjaldt ikke bare panerai :?
 
Jeg var innom Bjerke og tok en titt på salget i forrige uke, og riktig, Panerai'ene var gjemt bort. Dvs. ble tatt velvillig frem da jeg begynte å spørre etter diverse modeller. Bjerke har faktisk bedre utvalg av Panerai'er enn jeg har sett i NYC, Monaco, div. klokkebutikker i Frankrike og på Cayman Island (som visstnok skal være verdens største "high-end" klokkebutikk). Meget imponerende. Ifølge Bjerke har de "gjemt" bort Panerai'ene for å øke "eksklusiviteten" til merket og forsterke følelsen av "utilgjengelighet"....which make sense I guess...jege r ihvertfall veldig fonrøyd med at det ikke "flagges" i vinduene og at panerai fremdeles kan være litt for de "innvidde"...da det i utgansgpunktet er litt kjipt at man nå kan kjøpe Panerai i lille Norge også...
 
Hmm.. Det stod vel tilogmed i artikkelen i FA da Panerai ble lansert at man "ikke ville komme til å se Panerai i vinduet" - dog stod de utstilt i alle fall et par uker etter lanseringen.

Kanskje ikke så alvorlig, det har vel vært annonsert at de ikke ville være i vinduet?
Gjør ikke meg noe :)
 
Ikke for å være et krangletet petimeter her, men tror Cellini i NY har ord på seg for å være verdens mest eksklusive klokkebutikk :D
 
Største klokkebutikk er såvidt jeg vet Tourneu Timemachine 57sth/5th, også NYC. Har selv vært der endel ganger, og det er tre etg med moro :p
 
..ikke for å krangle, men har vært på begge butikkene i NYC OG på Cayman...og er fremdeles av den oppfatning at det er fler klokker på Cayman. Det er vel ikke så vedlig viktig uansett, forøvrig er Tourneu en sinnsykt fin butikk..

Noen som kan anbefale noen i nærheten av Marseille ? skal dit til sommeren