Meningsmåling uke Stavanger-GTG

Hvilken uke(r) passer best for deg?

  • Uke 37

    Stemmer: 7 53,8%
  • Uke 38

    Stemmer: 8 61,5%
  • Uke 39

    Stemmer: 7 53,8%
  • Uke 40

    Stemmer: 9 69,2%
  • Annen uke

    Stemmer: 3 23,1%

  • Antall stemmer
    13
Jeg har vært opptatt med studier idet siste, beklager at jeg ikke har fulgt dette bedre opp. For min del passer neste uke best. Og det ser ut som 7 andre også mener det samme. Jeg er i Stavanger på torsdag neste uke, så torsdagkveld passer meg best.
 
Jeg har vært opptatt med studier idet siste, beklager at jeg ikke har fulgt dette bedre opp. For min del passer neste uke best. Og det ser ut som 7 andre også mener det samme. Jeg er i Stavanger på torsdag neste uke, så torsdagkveld passer meg best.
Jeg er med om dere kan ha meg unskyldt da jeg har vakt denne uken og kan bli svært opptatt til tider :)
 
Neste torsdag passer bra for min del, men jeg er veldig fleksibel på ukenr sålenge det blir en tirsdag, onsdag eller torsdag :)
 
Under GTGer i Stavanger har jeg fått forståelsen at deltagerne tar på hverandre og klokkene, samt konverserer i den forbindelse.:cool::p;)
 
Hvis alle som ønsker å delta skriver +1 kan jeg få et overblikk over hvor mange vi blir i forhold til sted osv. God helg!
 
Det ble plutselig flere som krysset av uke 40 som en mer passende uke enn denne uken. Det er kanskje kjekkere når vi er enda flere?