Meg og Tidssonen.

Velkommen til galskapen!

Skal du ha en seiko syns jeg at du skal se på en SPORK. Fantastisk klokke!

Hei og velkommen. :)

Jeg sier som mange andre her, gå for Monster.
Det er en klokke som gir deg mye for 1200,-.
Min første klokke er Black Monster som stilles hver andre mnd. (sover med kronen opp)
Nå om dagen vurderer jeg å kjøpe meg en sort nato til denne.

Jeg er som deg, tenkte at 2000,- er MYE penger for en klokke. Jeg har nå på mitt lille studielån bestilt med en Omega Seamaster 2255.80 (Electric Blue). Jeg vet at det blir mye havregryn, kyllingfilet og ris fremover, men når jeg titter ned på armen skal jeg tenke "det er verdt det!".

Seiko er helt ok

Hei!
Har både det ene og det andre i boksen, men en av de jeg er mest fornøyd med er denne. Ferdig pimpet av Roger Sveian, kostet 1900,-. Oser av stil og kvalitet, i tillegg går den meget nøyaktig. For all del, legg gjerne i mere penger, men nøl for all del ikke med å kjøpe en Seiko. Den trenger definitivt ikke å bli "boksfyll".

Tenkte jeg kunne oppdater her litt!

Da er den første klokken bestilt, saldoen er trukket fra konto og kjøpet er bekreftet.
Er veldig spent på hvordan jeg blir å takle ventingen, merker at klokken skulle vært her igår.

Selve jakten på klokken var spennende, lese seg litt opp på forskjellige urverk, hva forskjellige ting betyr og hvor stor diameter håndleddet mitt egentlig takler (Frykter dog at denne blir litt for stor, men det vil tiden vise)

Klokken har manuellt opptrekk, noe som av en eller annen grunn falt veldig i smak hos meg.
Ser allerede for meg at klokken får plass i morgenrutinene, en liten "oppskru" før kaffen intreffer magesekken er vel ikke å forakte? Gleder meg til unboxingen!

Ha en fortsatt fin torsdagskveld

For de som er nysgjerrige er dette en steinhart modell, hvilken type får man se i unboxingen!