Jeg håper å kunne bidra på dette forumet, og håper dere respekterer at jeg periodevis kommer med dumme spørsmål.
Erik
Velkommen skal du være ErikR
Velkommen, Erik. Registrerer som Brio sier at det er mye vestlendinger om dagene - det er vel en overflod av oljepenger som får ur-ben å gå påRegner med at Stavanger-GTG blir folksomt og festlig!
Bare å ta turen krille, kan bli en bra GTG nå til høsten :grin::grin::grin:
Av klokke har jeg en Rolex Oyster Perpetual Date. Siden den var ny i -01 har jeg fått den "ombygget" to ganger. Original var den med sølv urskive, den ble byttet i en sort urskive og etter det byttet jeg til lakserosa urskive, samt wide bezel.
Rolexen bruker jeg som ett vanlig bruksur, men føler tiden er inne for å "pensjonere" den. Er egentlig for galt å bruke den til daglig i min jobb. Planen er nå i nær fremtid å levere den inn til full service, for deretter bare bruke den som ett "selskapsur".
Sånn til hverdags vurderer jeg Certina, men det kan fort bli noe annet. Tenkte at det å være litt aktiv her inne kanskje kunne gi meg noen ideer.
mvh fish
Velkommen til sonen fish :grin: Du er jo allerede godt i gang med rolex og det er bare å se seg om etter flere godbiter.
Hei
Ole her, er 21 år og kommer fra akershus/bærum, men bor og jobber i Stavanger. Jobber offshore i borebransjen.
Kjøpte min første breitling da jeg var 16, så jeg ble tidlig bitt av basillen
Nå er samlingen bestående av en Oris Williams F1 beater, og en Breitling Seawolf.
Fotballmessig går det i Stabæk her og, men er dessverre mest medgangssupporterhehe
Inderst i hjertet står lidenskapen for Bil (BMW) og klokker. Er med I BMWCCNR som sikkert noen andre her er og.
Kjempebra med norsk forumgleder meg til å lære mer gjennom andres erfaringer
Takk
Velkommen til deg også ole, nå begynner vi å bli en god del fra stavanger og omegn, så det bør bli en meget bra GTG nå til høsten. :grin: