Medlem nr 100 AVSLUTTET ! Takk til bidragsytere !

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Jeg har tenkt å tilby en gjenstand (relatert til klokkesamling /-interesse) til det medlemmet som blir nr 100 :D

Vi nærmer oss tallet 100 !
Kun medlemmer som presenterer seg ytterligere i forumet, enn kun å registrere seg, er aktuelle å telle i denne uhøytidlige og uoffisielle tellingen !

Morsomt om flere hadde anledning "å henge seg på" med en liten relevant oppmerksomhet....... ;)

Ihvertfall hyggelig for det nye medlemmet, skulle jeg tro ! :mrgreen:
 
Re: Medlem nr 100 (Etterlyser flere "bidragsytere" !)

Hadde vært morsomt med en noe mer fyldigere presentasjon av de nyeste medlemmene,- f.eks. bosted, alder o.l. :D
 
Re: Medlem nr 100 (Etterlyser flere "bidragsytere" !)

Morn og takk for en fin mottagelse. Fikk en privat melding av BRIO1368 og en oppfordring til presentasjon her.

Vel jeg er en gutt på 23 år som om en liten måned går ut i de voksnes verden etter en lang skoleutdanning. Det er i denne forbindelsen jeg har tenkt å unne meg selv en penere klokke som eksamensgave til meg selv.
Har sett en del på nettet og tenkte det kunen være greit å finne et norskt forum hvor jeg kunen hente tips og inspirasjon.
Har sett litt på forskjellige klokker, å jo mer jeg ser, jo mer blir jeg dratt inn i "klokkeverden". Startet å se på Omega, har også vært innom Breitling, før jeg har sett mer og mer på klokker som IWC, Sinn og andre merker som ikke er like godt representert i vanlige klokkebutikker/urmakere.

Håper å få en del ut av denne siden, både informasjonsmessig, men også gjennom tips og kanskje finne en second hand her på forumet.

takk for meg.


EDIT: Fjernet ditt navn og adresse da jeg ikke ser behovet for at dette skal være tilgjengelig for alle og enhver. Vi stiller ingen tvil til din kredibilitet, selv som medlem nr. 100. :)
-Juice
 
Re: Medlem nr 100 (Etterlyser flere "bidragsytere" !)

Velkommen og gratulerer som medlem nr. 100!

Det er ikke tilfeldigvis du om solgte en Hublot SuperB for litt siden?
Ser forøvrig at vi mer eller mindre er naboer, hehe.
 
Re: Medlem nr 100 (Etterlyser flere "bidragsytere" !)

Välkommen Lars B ! Pm´a mig eller Brio namn och adress så kommer ett litet kuvert.
 
Re: Medlem nr 100 (Etterlyser flere "bidragsytere" !)

@juice: skjønner det med fjerning av adresse ja. bare sløvt av meg. sendte det til det det måtte angå. Nesten naboer ja. kanskje du kan vide meg no godsaker en dag:)

kan ikke å ha solgt noe sånn foreløpig. Kunne godt tenkt meg å ha prøvd den på hånden.
 
Re: Medlem nr 100 (Etterlyser flere "bidragsytere" !)

Rakk å notere adressen før den ble fjernet - og en konvolutt er på vei! (Inneholder visse føringer for hvilket urmerke jeg mener du bør velge, men det får du bare bære over med...)
 
Jeg er forøvrig medlem, bidrar kanskje ikke mest i diskusjoner. Men nyter liver med en 114060 på hånden
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda