Nydelig sommerklokke i bronse med vakker blå sunburst selges grunnet annet ur på tur inn. Den ble kjøpt av meg hos utenlandsk forhandler i februar i år og har blitt pent brukt i rotasjon med andre klokker frem til påsken. Siden da har den oppholdt seg urørt i klokkeboksen. Noe patina er begynt å oppstå, dette kan enkelt vaskes vekk dersom man ønsker en skinnende klokke.
Den kommer 100% komplett med ytter- og innerboks, alle papirer og kvittering på betalt mva.
Informasjon om klokken:
Referansenummer: AI6008-BRZ01-420-1
Opptrekk: Automatisk
Urverk: ML 115
Gangreserve: 38 timer
Materiale: Bronse
Diameter: 42 mm
Høyde: 11 mm
Vanntett: 20 ATM
Glass: Safirglass
Materiale rem: Blå kalveskinn
Lås: Butterfly
Pris: 14,000.-
Jeg spanderer frakt med Norgespakken. Bud under oppgitt pris vurderes, skambud er ikke av interesse. Penger på konto før klokken sendes uten unntak.
Har kun gode referanser(dette finnes på Klokkeriets Referansegruppe på facebook) og ønsker å fortsette slik.
Den kommer 100% komplett med ytter- og innerboks, alle papirer og kvittering på betalt mva.
Informasjon om klokken:
Referansenummer: AI6008-BRZ01-420-1
Opptrekk: Automatisk
Urverk: ML 115
Gangreserve: 38 timer
Materiale: Bronse
Diameter: 42 mm
Høyde: 11 mm
Vanntett: 20 ATM
Glass: Safirglass
Materiale rem: Blå kalveskinn
Lås: Butterfly
Pris: 14,000.-
Jeg spanderer frakt med Norgespakken. Bud under oppgitt pris vurderes, skambud er ikke av interesse. Penger på konto før klokken sendes uten unntak.
Har kun gode referanser(dette finnes på Klokkeriets Referansegruppe på facebook) og ønsker å fortsette slik.