Master-klokka

Gratulerer med både klokke og mastergrad :) Tenkt litt på Panerai + titanium selv - hvordan er følelsen?

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! :)

@Trymulf jeg synes Panerai og titan er en perfekt kombinasjon. JEg har fått låne @andres sin titan-Panerai tidligere og det var det som gjorde at jeg begynte å se i den retningen. Titanen er mørkere og litt røffere enn stål samtidig som den bærer litt lettere. Men ikke missforstå; klokken er på ingen måte veldig lett. Urverket som sitter i klokken veier en god del så man merker at den sitter på armen ;)

Titan får også en slags patina som jeg liker veldig godt. Alt i alt er godfølelsen der for fullt! :)

PS! Jeg liker også det faktum at titan-modellene er litt sjeldnere å finne her til lands :eek:

Redigert av en moderator:
Da må jeg bare gratulere med a graduation watch som de sier over there. Måtte den følge deg i mange gode lønnsforhandlinger. :D

Hvis jeg skulle kjøpt meg en Panerai, så hadde det vært denne. Perfekt skive, visere, kasse og materiale.

Gratulerer med master. Måtte utdanningen skaffe deg inntekt med størrelse som rettferdiggjør artige (independent) klokkekjøp med jevne intervaller. :)

Hvis jeg skulle kjøpt meg en Panerai, så hadde det vært denne. Perfekt skive, visere, kasse og materiale.

Gratulerer med master. Måtte utdanningen skaffe deg inntekt med størrelse som rettferdiggjør artige (independent) klokkekjøp med jevne intervaller. :)

+1 - vel sagt :cool: