Marsutfordring - Kun bruke ett armbåndsur i 31 døgn på rad

Fortsatt med! Måtte av da deigen blei knadd, men regner med at det er innafor..

IMG_20200307_180328.jpg
 
Der dret det seg, og jeg må dessverre bryte løpet. I beste stil har jeg bare meg selv å takke, da jeg tok av klokka når jeg skulle pakke noe kjøtt til tørrmodning hos en kamerat, og etter en stadig triveligere stund trasket jeg hjemover - uten klokka, men med en festlig caps på hodet. Våkna neste morgen og måtte på jobb, så da ble det å raske på seg HR-1ER som ligger i gymbagen for nettopp sånne anledninger.
Lykke til til resten av folket!
 
  • Wow
Reaksjoner: Larsnie
Der dret det seg, og jeg må dessverre bryte løpet. I beste stil har jeg bare meg selv å takke, da jeg tok av klokka når jeg skulle pakke noe kjøtt til tørrmodning hos en kamerat, og etter en stadig triveligere stund trasket jeg hjemover - uten klokka, men med en festlig caps på hodet. Våkna neste morgen og måtte på jobb, så da ble det å raske på seg HR-1ER som ligger i gymbagen for nettopp sånne anledninger.
Lykke til til resten av folket!
Huff da.
 
Fornøyd med Twixr? Har lenge tenkt på å laste den ned, men prisen har vært litt avskrekkende.

Jeg er fornøyd. Den er enkel å bruke, og tror den viser riktig avvik. (Uten at jeg har gjort noen test..)

om den er verdt prisen vet jeg ikke, husker ikke at den var så dyr..