Solgt MacBook Pro 15" med touchbar (256 GB)

Medlem
24. feb. 2011
Sted
Oslo
Hei flottfolk!

Jeg flytter til London på søndag, og tenker det ville vært veldig deilig å ha fått solgt denne MacBooken før jeg flytter da jeg ikke bruker den. Den ligger ute på Finn til 16200, men jeg slår gjerne av et par tusenlapper om jeg får solgt den til en klokkeidiot. Kan for så vidt også vurdere å bytte inn i en klokke opp i pris med mellomlegg fra min side.

Maskinen er kjøpt av en bedrift jeg jobbet i oktober 2017 og deretter kjøpt ut av meg da jeg sluttet. Kvittering følger med (nypris ca. 26 000). Med tanke på at maskinen originalt er kjøpt av en bedrift og ikke en privatperson, er den, såvidt jeg forstår, ikke dekket av norsk reklamasjonsrett. Det har dog, ikke vært noen problemer med maskinen de 2 årene jeg har brukt den.

Jeg har akkurat hatt den inne hos Eplehuset hvor det ble byttet batteri, tastatur og aluminiumsramme. Etter dette har den bare blitt brukt et par ganger.

Det følger med helt ny MacBook Pro-lader og et svart beskyttelseetui fra incase

Estetisk ser den veldig bra ut, det er ingen store eller sjenerende bruksmerker.

Specs

Processor: 2,8 GHz Intel Core i7
Memory: 16 GB 2133 MHz LPDDR3
Graphics: Radeon Pro 555 2048 MB
Intel HD Graphics 630 1536 MB

Foretrekker f2f-salg i Oslo-området, men kan potensielt sende på kjøpers regning og ansvar. Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på. Er gira på å selge før førstkommende søndag, så skambud tas imot med takk!

Ha en strålenda dag,
166817
166818
166819