Macbook og SSD

November??? Hadde sett for meg at jeg kunne spankulere inn på eplehuset å ta med en under armen i løpet av denne måneden.

Jaja, da blir det en "gammel" mac på meg. Min nåværende synger ikke på siste verset lenger, men på siste linje!

November??? Hadde sett for meg at jeg kunne spankulere inn på eplehuset å ta med en under armen i løpet av denne måneden.

Jaja, da blir det en "gammel" mac på meg. Min nåværende synger ikke på siste verset lenger, men på siste linje!

November er et pessimistisk anslag. Ut av butikken med ny mac under armen innen mai er slutt tror jeg er svært optimistisk. :p Men apple har overrasket både med å lansere raskt og sent før.. :p

Hvis maskinen skal brukes til "vanlig" hjemmeopgaver, dvs surfing, litt bilderedigering etc. så er ikke det nye chipsetet så viktig. Som jeg skrev i en tidligere post er min pro to år og jeg klarer ikke finne noen argumenter for å ha lyst på ny :)

Det er uansett alltid noe nytt rett rundt svingen selv om jeg akkurat nå hadde valgt å vente..

Crucial M4 120 GB gir sannsynligvis mest bang-for-the-buck når du ser pris, kapasitet, gjennomsnittlig ytelse, stabilitet og modenhet under ett.
Andre SSDer kan kanskje vise til høyere ytelsestall i annonsene, men da er det vanligvis oppgitt med komprimerbare data i nedoverbakke og medvind med alt for lang kø. Når det kommer til praktisk ytelse er M4 helt på høyde med resten, og har et empirisk stabilitetsfortrinn.