Møte i NURK før jul

Medlem
12. nov. 2007
Innlegg
70
Sted
Kolbotn, Norge
Dersom det er noen som enda ikke har vært på møte i NURK - det er pokker på tide!

Sakset fra forrige e-post fra NURK:
"Neste møte blir 10. desember kl 19. Det kommer nærmere informasjon om dette. Men greit å notere seg datoen i god tid.
(Det blir det nærmeste nurk kommer et julebord)"


//alex
 
Har informert formannen om dette iniativet, så får han og styret avgjøre hvorvidt dette forumet er noe de ønsker å markedsføre via NURKs sider. Kan ikke tenke meg annet enn at det er OK - dette er jo tross alt et kjempeiniativ!
 
Hvor mange medlemmer er det egentlig i NURK?
Jeg må nok innrømme at jeg ikke har så mye kjennskap til dere, utover at jeg har kommet innom sidene deres ett par ganger.
 
Jeg er usikker jeg, men de møtene jeg har vært på har oppmøtet vært bra. Et sted mellom 20-30 personer har vært innom, muligheter for å se og bytte/kjøpe mange pene ur. Sist var det et OK foredrag om Omega Speedmaster, og så vidt jeg ser av NURKs sider vil det også neste gang være et faglig innslag.

Kom deg på møte - er ikke hver dag du har muligheten til å nerde klokker på dette nivået! Mye å lære også, fr her er det mange med kunnskap langt utover det normale!