Gratulerer med en fantastisk klokke! :)
M Magnus Medlem 25. okt. 2009 Innlegg 297 Sted Stavanger 1. feb. 2011 #16 Gratulerer med en fantastisk klokke!
General Medlem 16. feb. 2009 Innlegg 39 Sted Lørenskog 1. feb. 2011 #17 Grattis med super snasent eksemplar av arten Rolex!
topale Medlem 10. juni 2008 Innlegg 1.298 Sted Trondheim 1. feb. 2011 #18 Gratulerer med en fantastisk klokke!
G4RM Medlem 13. juli 2010 Innlegg 131 Sted Bærum 1. feb. 2011 #19 Gratulerer! Så vidt jeg husker fra overleveringen av Passaround klokken hadde du en Sub i TT med sort skive allerede. Du er herved utpekt til hard-core TT fan
Gratulerer! Så vidt jeg husker fra overleveringen av Passaround klokken hadde du en Sub i TT med sort skive allerede. Du er herved utpekt til hard-core TT fan
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.360 Sted Oslo 2. feb. 2011 #21 G4RM skrev: Så vidt jeg husker fra overleveringen av Passaround klokken hadde du en Sub i TT med sort skive allerede. Du er herved utpekt til hard-core TT fan Klikk for å utvide... Tipper du blander Lars-Erik-er her.....
G4RM skrev: Så vidt jeg husker fra overleveringen av Passaround klokken hadde du en Sub i TT med sort skive allerede. Du er herved utpekt til hard-core TT fan Klikk for å utvide... Tipper du blander Lars-Erik-er her.....
Lars Erik Medlem 30. jan. 2011 Innlegg 36 Sted Skedsmokorset 2. feb. 2011 #22 krille skrev: Tipper du blander Lars-Erik-er her..... Klikk for å utvide... Ja det kan nok stemme. Jeg er en primitiv sjel hva klokker angår så langt. Har 2 stk. GMT Master. Så mye fine ur det er her inne, så kommer nok interessen for andre merker også. Takk for alle hyggelige kommentarer!
krille skrev: Tipper du blander Lars-Erik-er her..... Klikk for å utvide... Ja det kan nok stemme. Jeg er en primitiv sjel hva klokker angår så langt. Har 2 stk. GMT Master. Så mye fine ur det er her inne, så kommer nok interessen for andre merker også. Takk for alle hyggelige kommentarer!
sjuli_123 Medlem 29. mai 2010 Innlegg 3.283 Sted Bærum 3. feb. 2011 #23 En forsinket gratulasjon! Nå er jeg ikke noen stor fan av gull, men akkurat denne er latterlig fet