Lunsjtur på Bjerke

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Var ute på et ærend i byen i dag, hadde ikke lyst til å gå tilbake på jobb, så jeg ruslet innom Bjerke. Kikket litt på Explorer II med hvit skive, Milgauss og Sea Dweller. Hum de dum, det er mye man har lyst på :D

Damen kunne melde om betydelig kø på Deep Sea, og de visste ikke hvor mange de fikk. Hun hadde dog trodd at de skulle ha fått den allerede, men de hadde ikke hørt noen absolutt dato.

Seriøst lyst på en hvit Exp II :!:
 
En bitteliten avsporing her, men siden du er en av forumets Rolex-kjennere;

Den blå Submarineren fra Basel, husker jeg rett om den var en utgave i hvitt gull? Vet du noe om denne også vil bli å få i stål?
 
Juice skrev:
En bitteliten avsporing her, men siden du er en av forumets Rolex-kjennere;

Den blå Submarineren fra Basel, husker jeg rett om den var en utgave i hvitt gull? Vet du noe om denne også vil bli å få i stål?

Man takker, men slik tiltro er aldeles uberettiget :mrgreen:

To modeller av den nye blå Suben, hvitt og gult gull! Ingen informasjon om den også vil bli å få i stål. Det vil vel være naturlig at Suben blir neste mann ut for å motta en oppgradering, men det blir bare spekulasjoner. I så fall er det min gjetning at det blir med vanlig svart bezel :?:
 
Litt sånn malapropos, dersom man er lysten på en blå Sub tror jeg neste jeg ville sett på en vintage Tudor. Fine saker.

p11814dl.jpg


(Mener å huske at de hadde en på Briljant Ur i Frognerveien sist jeg var innom ...)