Noen her inne med erfaring med LUM-TEC sine klokker? Vurderer Combat B18. Ser de får gode kritikker rundt om verdensveven, men vanskelig å vite når man ikke får sett dem. (Antar de ikke har AD i Norge. ) Blant annet skal de ha fantastisk lume.
Begge går godt innenfor COSC, justert i fem posisjoner fra LT. Kan absolutt anbefales
Meget god service, lumen er god og kvaliteten føles som $ 1.000.000
@Vasbotten - skulle gjerne hatt den der med kronograf. Sendte en mail og spurte om de hadde noen kronografer fortsatt men det hadde de ikke. Combat i bronse med kronograf hadde vært drømmeklokken min akkurat nå. De fortalte meg riktignok at de hadde noen nye design på vei og at det kom til å komme flere kronografer, men de var fortsatt kun på konseptstadiet. Tror ikke jeg klarer vente så lenge.
@Jrm - Spesielt den V5 synes jeg ser ur-kul ut. Er hele skiven av lume? Nå hadde jeg vel egentlig bestemt meg for en med kasse i bronse, så da er M-serien aktuell også... Hmmm, ikke lett.
@Hansur;
Jepp, full lume på skiven på V5. Skulle tro at den blir helt ekstrem med tanke på hvordan M25'n er men den er ikke "skrikende" på noe vis, bare rett inn fra sola
Har ikke den på akkurat nå men kan fikse fram et bilde i løpet av dagen
Bestilt, estimert ankomst torsdag. Sendte dem en mail i natt, fikk svar med en gang solen stod opp i statene og raske svar på hver mail utover dagen. Jeg lurte litt på om det var noen stållenker som ville passe, om de hadde deployment til lærremmen som følger med, vanlige forsendelse og VAT-spørsmål og litt pruting. Ben hos Lüm-Tec tok seg tid til å sette på stållenker og gi litt feedback på hva som passet. Ser litt sprøtt ut først med sort pvd, men han sier det ser overraskende bra ut live. Hva tror dere? Han sender den uansett med gratis, så ingen krise om det ikke blir helt match heller, da er det rett på med lær.
@Jrm : takk for titten i går. Kult å få sett M- og V-serien live. Har ikke trukket i avtrekkeren ennå, men det er bare fordi jeg ikke klarer å velge mellom sort og hvit skive, og ETA eller Miyota.
Jo, takk det samme Skjønner at du er litt i tenkeboksen men enkel løsning, bestill begge og en av dem setter du mesh på
Synes B18 var så lekker at det ramler nok en sånn inn her om ikke lenge, selv kona ble gira
Oi oi, jeg har ikke våget å en gang nevne for dama at jeg vurderer ny Lum-tec, hehe. Synd de ikke har damemodeller Og begge kommer jeg nok ikke til å gå for denne runden, for det skal inn en Arc-tic også i løpet av sommeren, og så skal det settes av litt til FC Worldtimer. Fanken ikke lett å sy drømmer og økonomi sammen. @petterhg : hvilken liker du best? Må innrømme at jeg fortsatt liker combaten. Den V'en var også dritkul, mens M'en ble litt for heftig for et smalt håndledd som mitt. Men utrolig kvalitetsfølelse i den tungsten-kassa.