Du får den i alle fall på Amazon.
GMT 1 dette, men de har GMT 2 på amazon og. Men de sender normalt ikke til Norge, og må da stresse med jetcarrier eller noe annet
Du får den i alle fall på Amazon.
GMT 1 dette, men de har GMT 2 på amazon og. Men de sender normalt ikke til Norge, og må da stresse med jetcarrier eller noe annetOg da nærmer prisen seg en Longines.
Takk for svar folkens. Når de kommer ut på forumet her, går de jo ut før man får lest gjennom annonsen
Hadde vært flott å funnet en brukt LLD, eller en fint brukt Omega Speedmaster (Moon watch) Mulig det er noen urforhandlere i Stavanger som har LLD inne, eller kan få den inn. Får se hva jeg heller mot i løpet av mai. Følger et sterkt sug mot Speedmaster må jeg si.
Joda, Amazon shipper greit til Norge. Det er en del av butikkene som selger gjennom Amazon som ikke gjør det, men da får du beskjed underveis i bestillingsprosedyren. Jeg hadde ingen problemer med å plassere en bestilling på en Hamilton GMT 2 fra Amazon akkurat nuh, kom på 6200 inkl frakt.
Hva med klokkesølibatet? Sprekker du?
Jeg skjønner deg godt! Dette er jo like avhengighetsskapende som narkotika....
Jeg hadde ingen problemer med å plassere en bestilling på en Hamilton GMT 2 fra Amazon akkurat nuh, kom på 6200 inkl frakt.
Det var jeg som kjøpte relox sin![]()