Longines Heritage Flagship

Medlem
16. des. 2013
Innlegg
16
Er det noen som har kjennskap til Longines Heritage Flagship L4.795.4.78.2 og kanskje har noen bilder av denne i bruk?
 
Har ikke @Frodo en slik?

Forøvrig en kjempeflott klokke... Skulle ønske de laget denne i gull også... :p
 
Redigert av en moderator:
Jeg har:)

Forferdelig vanskelig klokke å ta gode bilder av da fargetonen i skiven endrer seg så mye i forhold til lyset, men er er et par:

1_zps0a49325c.jpg


1_zps99f25484.jpg


1_zpsa9636b30.jpg
 
Lekre bilder.
Denne klokken har jeg vært forelsket i en stund.
Lurer på hvorfor jeg ikke har anskaffet en enda. :(
Takk for flotte bilder. :)
 
^.

Når jeg først så Flagship´n "live", og ikke minst hadde den på armen første gang, så utløste den et umiddelbart må ha begjær. Og slik ble det.

Jeg synes den har en akkurat passe balanse mellom tidløs klassisk og retro. Samtidig som den drar i retning dressy så tåler den absolutt all-round bruk også.
I mine øyne er det langt fra feil med t-shirt, jeans og joggesko med denne på armen.

Lekker reim og fin pris er det på den også:)
 
Redigert:
Joda, @boenna_69, her er den!









Selv om den er kun 38 mm, føles den større og egentlig helt perfekt.
:cool::cool::cool:
 
Redigert av en moderator:
^ 38,5 mm for å være helt nøyaktig;)

Ja, jeg er også enig i at den visuelt virker større.

Her kommer remmen noe bedre frem:
1_zpse190c651.jpg
 
Har en gammel (tipper tidlig 60-tall) slik i dublè på spaopphold hos Longines nå. Full rens, nytt glass, polering mm. Legger ut bilder av den når jeg får den tilbake. Nydelig klokke. Gleder meg. Imens trøster jeg meg med bildene av deres.
 
Hadde nesten glemt ut at det lå en versjon av Flagship i en av boksene mine. Spesielt baksiden er helt utrolig, men vanskelig å ta gode bilder av:

P4130764_zps28fbc070.jpg


Og her på armen i ettermiddag:

P4130768_zps078d6012.jpg


Og et ørlite nærbilde:

P4130769_zps473ee3e8.jpg


Frode.