Lufter interessen for denne godklumpen.
Kjøpt 15 oktober 2015 hos Urmagasinet Protid i Ski, kommer i kjempeboksen med alt innhold og stemplet garantikort. Ser meget pen ut med strøkent safirglass, kun litt småpirk og noen merker etter rembytte.
Specs:
- Longines L651 (ETA 2892-2) med 42h power reserve
- running seconds kl tre, 30min chrono kl ni, dato kl seks
- krone kl ti som roterer indre bezel
- lekkert domed safirglass med innvendig AR
- herlig retro 43mm cushion kasse med 22mm lug width, ca 15mm høy
- 300m water resist
Prisantydning: +/-15k da slenger jeg med mesh-lenke og birkenstock-reim som vist på bildene. Ønsker primært salg, men er åpen for bytteforslag i samme prisleie, fortrinnsvis andre chrono'er. Helst F2F i Oslo da boksen er så latterlig enorm, men skal vel være mulig å sende også. Skambud og bytteforslag på PM
Kjøpt 15 oktober 2015 hos Urmagasinet Protid i Ski, kommer i kjempeboksen med alt innhold og stemplet garantikort. Ser meget pen ut med strøkent safirglass, kun litt småpirk og noen merker etter rembytte.
Specs:
- Longines L651 (ETA 2892-2) med 42h power reserve
- running seconds kl tre, 30min chrono kl ni, dato kl seks
- krone kl ti som roterer indre bezel
- lekkert domed safirglass med innvendig AR
- herlig retro 43mm cushion kasse med 22mm lug width, ca 15mm høy
- 300m water resist
Prisantydning: +/-15k da slenger jeg med mesh-lenke og birkenstock-reim som vist på bildene. Ønsker primært salg, men er åpen for bytteforslag i samme prisleie, fortrinnsvis andre chrono'er. Helst F2F i Oslo da boksen er så latterlig enorm, men skal vel være mulig å sende også. Skambud og bytteforslag på PM
Redigert: