Hei
Selger denne nydelige klassikeren.
Dette er en meget fin "erstatter" for Cartier sin Tank, om du har litt mindre budsjett, men samtidig ønsker den klassiske penklokken.
Klokken er av ukjent årstall. Kjøpt av meg på finn.no tidligere i år. Eierhistorikk/kvitteringer før forrige eier er derfor ukjent.
Klokken kommer ellers komplett med inner- og ytterboks, brukermanual og et par klokkeremmer.
Den står nå montert med en deilig wristbuddy semsket skinnrem.
Det følger også med en sort skinnrem fra straps.no, kjøpt av meg til klokken.
Remfester er 20mm.
Den orginale lenken er justert til mine ca 17cm håndledd, og det følger med 3 ekstra ledd.
Klokken og lenken har spor av bruk, men ikke noe stygge hakk eller dings, bortsett fra en litt tydelig ripe på lug kl 1. Den er helpolert, så hairlines finnes.
Urverket har nylig vært hos urmaker for en liten justering. Servicehistorikk er ukjent.
Klokken måler 26mm u/krone i bredden, og 41mm lug to lug.
Selges for kr 9.000 ferdig sendt med Norgespakke.
Fornuftig bud vurderes ved hyggelig og kjapp handel
Legger ved bilder tatt ifbm annonsering, samt noen arkivbilder.
Selger denne nydelige klassikeren.
Dette er en meget fin "erstatter" for Cartier sin Tank, om du har litt mindre budsjett, men samtidig ønsker den klassiske penklokken.
Klokken er av ukjent årstall. Kjøpt av meg på finn.no tidligere i år. Eierhistorikk/kvitteringer før forrige eier er derfor ukjent.
Klokken kommer ellers komplett med inner- og ytterboks, brukermanual og et par klokkeremmer.
Den står nå montert med en deilig wristbuddy semsket skinnrem.
Det følger også med en sort skinnrem fra straps.no, kjøpt av meg til klokken.
Remfester er 20mm.
Den orginale lenken er justert til mine ca 17cm håndledd, og det følger med 3 ekstra ledd.
Klokken og lenken har spor av bruk, men ikke noe stygge hakk eller dings, bortsett fra en litt tydelig ripe på lug kl 1. Den er helpolert, så hairlines finnes.
Urverket har nylig vært hos urmaker for en liten justering. Servicehistorikk er ukjent.
Klokken måler 26mm u/krone i bredden, og 41mm lug to lug.
Selges for kr 9.000 ferdig sendt med Norgespakke.
Fornuftig bud vurderes ved hyggelig og kjapp handel
Legger ved bilder tatt ifbm annonsering, samt noen arkivbilder.
Redigert: