London Calling! Speedy Pro

Medlem
5. aug. 2011
Sted
Oslo
Hei,

har lagt ut en WTB på brukt Speedy Pro. Da det ikke har dukket opp noe respons vurderer jeg å lete litt i london. Vet at det ligger masse tips om gater og områder for klokker i london her inne...men noen som har et mer nøyaktig tips om butikk hvor man kan kjøpe en slik til en riktig pris og kanskje t.o.m uten lenke, boks og papirer. Da jeg først og fremst skal bruke denne på rem som en beater håper jeg å finne noe som ikke røsker for mye i kontantbeholdningen. Det vil overraske meg om jeg ikke kan finne en slik til rundt 10 000. Eller?

London er virkelig overpriset på vintage :( Jeg tror du får en bedre deal ved å handle på amerikanske nettfora og spise momsen. Eller kanskje ta en telefon/pm til Roger Sveian (rsvei) her på forumet. Han pleier å kunne trylle en Speedy eller to fram fra hatten ...

Jeg er i prinsippet enig med Anders.
Men dette har endret seg noe.
Jeg klarte å prute FF'en min ganske kraftig, fra et stift nivå til hyggelig "ebay-nivå".
Så jeg ville tittet litt og forsøkt meg på forhandlinger.
Jeg handlet i New Bond Street, Mayfair. Der ligger det flere butikker.

Lykke til!:D

Du vil nok nyte godt av en tur innom Bond Street og Burlington Arcade, som ligger rett i nærheten! Klokkebutikker for enhver smak! :)

Jeg kommer meg sjelden lenger enn Bond St / Burlington når jeg shoppe i London. Heldigvis er det ikke langt til Regent St der min bedre halvdel raider butikkene. Jeg har aldri handlet klokke i London, men likevel har jeg tilbrakt mange hele dager i klokkebutikkkene. For et utvalg!