Lomme ur ? Selges

Medlem
8. aug. 2010
Innlegg
82
Sted
Akershus
Vurderer å selge mitt spesielle lommeur. Dette er et lommeur hvor innmaten er byttet ut med radio. Mottageren er et krystallapparat og ble bygget under okkupasjonen. "uret" var i bruk under hele krigen av min bestefar. Jeg tror det var min bestefar eller onkel som bygde det på kjøkkenet.
Jeg testet radioen en gang på 70 tallet og alt virket fint. Vet ikke vilket type ur dette har vært men bak på kassen kan det skimtes et rådyr eller en hjort.

Selges kr 15k eller byttes i Rolex sub med grønn bezel (16610 LV) eller Panerai med sort skive.
Kan selfølgelig legge noen kroner i mellom om det er av interesse.

Front

Lommeur1.jpg



Bildet viser spole og krystall

Lommeur2.jpg
 
Vurderer å selge mitt spesielle lommeur. Dette er et lommeur hvor innmaten er byttet ut med radio. Mottageren er et krystallapparat og ble bygget under okkupasjonen. "uret" var i bruk under hele krigen av min bestefar. Jeg tror det var min bestefar eller onkel som bygde det på kjøkkenet.
Jeg testet radioen en gang på 70 tallet og alt virket fint. Vet ikke vilket type ur dette har vært men bak på kassen kan det skimtes et rådyr eller en hjort.

Selges kr 15k eller byttes i Rolex sub med grønn bezel (16610 LV) eller Panerai med sort skive.
Kan selfølgelig legge noen kroner i mellom om det er av interesse.

Front

Lommeur1.jpg



Bildet viser spole og krystall

Lommeur2.jpg

Jeg ville aldri i verden byttet et familieklenodie mot en simpel, run of the mill Rolex..!
Håper du har tenkt deg nøye om..
 
Vel, har nok ikke tenkt så mye over det. Har mere lyst på en klokke som jeg kan bruke
hver dag en en som henger på veggen.
For å greie å finansiere denne klokke hobbyen så må noe selges. Huff, det er en dyr hobby !