Solgt Liv GX1-Automatic

Medlem
10. nov. 2020
Innlegg
444
Sted
Der oppe i nord
Noen kommer, og noen går..

Nytt har nettopp ankommet, og da ble det litt elle, melle i klokkeboksen for å se hvem som måtte vike plassen, og denne gangen falt valget på den her tøffingen.

Liv Watches er et microbrand som lager klokker som skiller seg litt ut i mengden med litt spenstig design og fargevalg i tillegg til en meget god kvalitet.
Denne modellen er en GX1-Auto i fargen Sky Blue.
Skiva er sandwich dial med det jeg mener er 4 lag, 5 medregnet chapter ring.
Serienummer 1165 av 2000 produserte.

Noen nakne fakta:
◉ Swiss Automatic Movement (Sellita SW200-1)
◉ Skeleton Case-Back
◉ Knurled Bezel With Screws
◉ 316L Stainless Steel Case
◉ Sapphire Crystal With Scratch-Resistant & Anti-Reflective Coating
◉ Case Diameter: 42.0 mm
◉ Case Height: 11.6 mm
◉ Lug Width: 22.0 mm
◉ Height with Lugs: 52.4 mm
◉ Weight: 85.1 g

Litt omtale fra det store, kloke nettet.

Hjemmesiden til klokka.

Klokka er pent brukt, dvs. at jeg ikke kan finne merker av betydning, men noen hairlines eller minimale riper kan det nok være.
Har ikke hatt den under mikroskop og kommer heller ikke til å gjøre det, men i mine øyne ser klokka veldig bra ut.
Reima (den ene) har litt slitasje etter spenna, men der er jo spenna uansett, og vises ikke under bruk.
Har prøvd å fremheve dette på nærbildet av reima, med det resultat at det ser mye verre ut på bildet enn i virkeligheten, men ingen skal si at jeg prøver å skjule noe....

Selges med boks og papirer.
Ekstra reim følger med (ser ubrukt ut).

Finner ingen brukte til salgs på nettet nå, men nye ligger på 8000,- inkl. frakt og moms.
Selger denne for nyttårspris og i pur glede over nyanskaffelsen for kun 4000,- 3000,-

Bilder av den aktuelle klokka og tilbehøret:
20230102_160316.jpg
20230102_160833.jpg
20230102_160428.jpg
20230102_160220.jpg
20230102_160123.jpg
 
Redigert:
Da er det mandagsbump på denne.
Det er lov å komme med bud, men ikke skambud :)
Bytteforslag kan vurderes om det er noe spesielt interessant, men i utgangspunktet vil jeg gjøre plass i boksen.
 
Bumper denne med ny pris.
Dette er billig, sjekk gjerne på C24 og andre steder.
Tviler på at prisen blir mye lavere enn dette, så da får jeg heller rydde litt plass til den i et hjørne av boksen om ingen er interessert :)
 
Redigert: