Litt feminin maskulinklokke. :)i
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.463 Sted Vestlandet 4. juni 2014 #4 Luremustråd? Er ikke det litt 2012 da???
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.088 Sted Gullkysten 4. juni 2014 #5 Daytona med hvit skive? I gull med sort keramisk bezel? Hmm. Jeg får ikke helt plassert de høyhælte
PRYDA Medlem 30. jan. 2014 Innlegg 92 Sted Oslo 4. juni 2014 #6 Datejust 2 med blå skive? Eller GMT'en som du har sikla på? Den er jo ikke femi, så da er det vel ikke den.. Ikke vær luremus - UNBOX Redigert: 4. juni 2014
Datejust 2 med blå skive? Eller GMT'en som du har sikla på? Den er jo ikke femi, så da er det vel ikke den.. Ikke vær luremus - UNBOX
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.274 4. juni 2014 #8 Riktig. GMT Police var et nytt nick. Liker det.
M Midwing Medlem 30. aug. 2011 Innlegg 52 Sted Oslo 4. juni 2014 #10 Grattis med BLNR! Är väldigt nöjd med min och ska bli spännande att se vad du kan få till för fantastiska foton av din. //S
Grattis med BLNR! Är väldigt nöjd med min och ska bli spännande att se vad du kan få till för fantastiska foton av din. //S
GCSJ Medlem 12. mai 2013 Innlegg 855 Sted Oslo 4. juni 2014 #11 Fantastisk! Grattis! Men kom med bilder da!!!!!!
acnorway Støttemedlem Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.445 Sted Drammen 4. juni 2014 #12 F.... så du unboxer da! Gratulerer så mye!
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.274 4. juni 2014 #13 Hvis NICS gjør jobben sin - så er klokka fra UJ på armen i morgen tidlig. * legge seg tidlig i kveld? * Nei.
Hvis NICS gjør jobben sin - så er klokka fra UJ på armen i morgen tidlig. * legge seg tidlig i kveld? * Nei.
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.274 4. juni 2014 #14 acnorway skrev: F.... så du unboxer da! Gratulerer så mye! Klikk for å utvide... Dette er siste klokkekjøp før noe eventuelt selges. Har imidlertid ingen planer om å selge noe. GMT Police er klokka som fikk "nå har du brukt nok monetas på klokker"-dråpen som ledet til at jeg tar en @Tetragrammaton: Aka siste unboxing i 2014. Redigert av en moderator: 22. mai 2015
acnorway skrev: F.... så du unboxer da! Gratulerer så mye! Klikk for å utvide... Dette er siste klokkekjøp før noe eventuelt selges. Har imidlertid ingen planer om å selge noe. GMT Police er klokka som fikk "nå har du brukt nok monetas på klokker"-dråpen som ledet til at jeg tar en @Tetragrammaton: Aka siste unboxing i 2014.
aek Medlem 23. des. 2013 Innlegg 836 Sted Akershus 4. juni 2014 #15 Loevhagen skrev: Hvis NICS gjør jobben sin - så er klokka fra UJ på armen i morgen tidlig. * legge seg tidlig i kveld? * Nei. Klikk for å utvide... I mitt hode råder en total forkortelsesforvirring. NICS Network of International Christian Schools National Instant Criminal Background Check System Northern Ireland Civil Service Nucleus-independent chemical shift National Insurance Contributions Newly Industrialized Countries National Institute for Computational Sciences Neo Institute of Computer Science Next-Generation Incident Command System UJ University of Johannesburg Nei, jeg gjør meg ikke dum; jeg er faktisk så dum... Men gratulerer uansett!
Loevhagen skrev: Hvis NICS gjør jobben sin - så er klokka fra UJ på armen i morgen tidlig. * legge seg tidlig i kveld? * Nei. Klikk for å utvide... I mitt hode råder en total forkortelsesforvirring. NICS Network of International Christian Schools National Instant Criminal Background Check System Northern Ireland Civil Service Nucleus-independent chemical shift National Insurance Contributions Newly Industrialized Countries National Institute for Computational Sciences Neo Institute of Computer Science Next-Generation Incident Command System UJ University of Johannesburg Nei, jeg gjør meg ikke dum; jeg er faktisk så dum... Men gratulerer uansett!