Liten godbit fra IWC!

Det var noe av det råeste jeg har sett, kunne solgt bilen for en sånn;) Verste er at jeg sikkert må selge bilen, rolexen og jobbe overtid i 7 år for å få råd til noe sånt. Noen som aner hva en slik koster? Bare så jeg vet hvor mye jeg må spare :p
 
Astronom-greiene på baksiden er ganske imponerende!

Panerai-LAstronomo.jpg


sm2.jpg


astronomical-watch-jlc-grande-tradition.jpg
 
Ja, den er lekker! Fantastisk lekker!

Tror ikke denne kommer i prislisten, for å si det sånn. Tippe rundt 2 mill., eller skal vi høyere?
 
Tja...jeg vet ikke helt. Jeg har stor sans for mekaniske komplikasjoner man strengt tatt ikke har bruk for, men en klokke som viser siderisk tid kommer vel så langt opp på behovspyramiden at jeg ikke kan se for meg å kjøpe en slik selv etter at Mr.Christopher Johnson Head of Accounting Audit Department of Credit Suisse Bank North West London har satt inn de lovede pundmillionene på kontoen jeg nettopp har sendt ham. En Il destriero Scafusia, derimot - da snakker vi homøostatiske behov.
 
Denne synes jeg var små fin! En mulig neste klokke for "Moore" ? ;) Sjekk baksiden på denne klokken da!!

http://www.iwc.com/en-us/collection/siderale/

AW:)

Ser man det...
En fantastisk horologisk konstruksjon, det kan jeg så absolutt være enig i. Likevel blir nok denne noget "over the top" for meg. Også.:cool:

Jeg er imidlertid stor tilhenger av IWC, og spesielt Portuguese-linjen deres er utsøkt. Så klassisk og ren i all sin enkelhet, eleganse... og kompleksitet.
Jeg tviler sterkt på at jeg har hatt min siste Portuguese.;)