Listepris på Breitling Avenger Seawolf?

har ikke årets chronolog, men i 2009 var prisen 26.120,-
Ifølge urverket.no er årets pris 28.770,-

skal vel ikke være noe problem å få snakket noen tusenlapper av prisen hos forhandler...

Det er i allefall en fet klokke, grå skive er min favoritt!:p
 
Hei

Takk for tilbakemeldingen. Så en kan altså prute litt på prisen hos en forhandler i Norge? Hvor mye avslag kan man klare å få da?
 
Hei

Takk for tilbakemeldingen. Så en kan altså prute litt på prisen hos en forhandler i Norge? Hvor mye avslag kan man klare å få da?

Det kommer ofte helt an på hvilken forhandler du går til, om denne har dagen og om du har et tidligere kundeforhold hos vedkommende. Ser at du står oppført som siddis. Otteren er (etter min erfaring) ikke så veldig serviceinnstilte når det gjelder Breitling. Prøv Lervik ur i Haugesund :)

Da jeg skulle kjøpe min første Breitling klarte jeg faktisk opp mot 20% rabatt. Og det på en relativt ny modell.
 
Hei

Er det noen som kjenner til listeprisen (i Norge) på Breitling Avenger Seawolf med lenke?

Heisann vet ikke hvilken listepris denne ligger på hos ad eller hvor mye avslag det er mulig å få til ved et eventuelt salg.
ville bare stemme i og si at jeg skjønner veldig godt din fascinasjon og lyst etter avenger seawolfen.
Dette er faktisk en klokke jeg selv har hatt i kikkerten den siste tiden
og er en av et par aktuelle Breitling modeller som er atuell som min første Breitling
Elsker titaniums utgaven av Seawolfen, den blass-gråe looken på kassen (nesten som fadet plastikk) selv liker jeg Breitlinger best uten kronograf og uten for masse detaljer på skiven ,noe breitling etter min mening av og til har for mye av.
selv kunne jeg best tenkt meg en med sort urskive .

(ser at det for tiden ligger en ute hos dreamwatch søsterside firstwatch til ca 14k men med gul skive), selv synes jeg den gule skiven blir litt feil.
uansett en annen klokke som jo ligner seawolfen betraktelig i utseende er jo
Breitlings- colt automatic gmt og breitlings superocean steelfish.
igjenn flotte klokker som jeg personlig veldig godt kunne tenkt meg
vel ,beklager å stjele tråden din ,ikke meningen, ville bare berømme deg for "outstanding" smak og formidle at det gjør meg gla å se at andre også ser den samme skjønnheten i enkeltklokker som jeg selv
lykke til med jakten ,hvis det blir klokkekjøp ,må du gjerne fortelle hva du måtte gi og hvor ,og endelig poste masse bilder
god helg fra meg;)
 
Hei

Takk for tilbakemeldingen. Jeg synes også at Seawolf er finest i den enkle varianten (altså uten kronograf) og ettersom jeg har en Superocean Pro i gul så heller jeg mer mot en sort utgave som er mer nøytral og kan brukes mer allsidig :)