Trukket LIBN Tudor North Flag med lenke

Medlem
15. des. 2012
Bump og trukket på samme dag? Beklager det, men det ser ut til at jeg vil beholde denne klokka litt. Kanskje jeg trenger noe som er så fint:)

Siden jeg har kjøpt en klokke jeg føler er litt for fin for meg og mitt bruk, tenker jeg å selge den videre.

Til salgs er altså en LIBN Tudor North Flag. Jeg har bare hatt denne klokka en ukes tid, tilpasset lenke og prøvd den så vidt på armen. Det er selvfølgelig ingen merker av noe slag på klokka, og plasten sitter fremdeles på. Dette er en helt strøken klokke.

Klokken kommer på lenke, noe jeg synes er absolutt finest for denne modellen

Klokken er sikkert kjent for de fleste, og det er altså Tudor sin første modell med inhouse urverk. Klokken er COSC-sertifisert og har en gangreserve på ca. 70 timer. Jeg målte et avvik på +1 sekund per 24 timer når den ligger i boksen.

Klokken er kjøpt fra tysk AD gjennom Chrono24. Garantikort er stemplet 29.08.16. Moms er selvfølgelig betalt.

Pris er satt til 26 500 + ditt valg av frakt

Klokken er i Kristiansand.

Bytte? Tja.. Jeg er mest interessert i rent salg, men fyr løs, hvis du har noe å foreslå. Du får ikke noe verre enn et høflig nei, hvis det ikke er aktuelt.

Redigert: