Lexus RC F

Jeg fikk en titt på disse da jeg fikk lagt på vinterdekk.

RC-F (ikke hybriden) og igjen en LC.
WP_20171101_16_25_18_Rich.jpg

8
WP_20171101_07_35_18_Rich.jpg

8

• Liker
Reaksjoner: Phenix og MrRambutan
Du kjørte vel ikke med den røde LC'n for et par uker siden ved Bogstad og spottet en svart IS?

..og vinket? :D

Dessverre så har jeg ikke prøvd disse enda.... Enda!

Dette var tidlig på morgenen og min bil skulle få på vintersko. Selv måtte jeg på jobb.
Men en tur må det bli! Da når det blir bedre vær!

8- D

• Liker
Reaksjoner: Phenix
Du kjørte vel ikke med den røde LC'n for et par uker siden ved Bogstad og spottet en svart IS?

..og vinket? :D
Nei, det var ikke meg. Har kjørt kun i Bærum . Hvis du har lagt merke så er de flere og flere Lexus eiere som hilser hverandre når de møtes i trafikken. Har selv opplevd det mens jeg kjørte noen av Lexusene ;)

Heisann.
Joda. Prøvde den røde og den innfridde til de grader :oops:
Vurderer du et kjøp ?

Vis vedlegg 66169 Vis vedlegg 66170[/QUOTE]

Å jo daaaa , infrir mer enn nok ;)
Kunne kjøpt den hvis jeg vant på Lotto ;) Det holder med å kjøre i ny og ne,,, fordi jeg jobber i Toyota Asker og Bærum og hjelper til på Lexus, så er heldig og har mulighet å låne alle bilene :) :)
Skal kjøpe noe mer "folkelig" og mer praktisk, nemlig ny NX300h ;)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
. Hvis du har lagt merke så er de flere og flere Lexus eiere som hilser hverandre når de møtes i trafikken. Har selv opplevd det mens jeg kjørte noen av Lexusene ;)
Hilser Lexus-eiere?
Jeg har ikke merket det! Men jeg skal give it a new try!!!!

Som gammel Mini-eier hilste jeg alltid!

8

Alle Lexus-eiere hilser på hverandre. Jeg har fått glis og tommel-opp. Men også fra BMW-er, Audier, og folk på gata=) Senest på søndag var det en som måtte dra opp telefonen for å filme.

Det er stas! Hvertfall når jeg ikke har gjort noen store modifikasjoner på bilen engang=)

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Cole-NO
For Lexus fans :
En kollega av meg har styla sin RC300H :
Fete felger, senka ..... wauw for en bil....:) Tiltrekker seg oppmerksomhet overalt hvor han ferdes ;)
RC-300h.jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
For Lexus fans :
En kollega av meg har styla sin RC300H :
Fete felger, senka ..... wauw for en bil....:) Tiltrekker seg oppmerksomhet overalt hvor han ferdes ;) Vis vedlegg 66486

Jeg var gav denne bilen litt ekstra oppmerksomhet på Oslo Motor Show.
Arbeidet var pent utført og kledelig designet. Dog litt lav, dersom den ikke heves før bevegelse starter....

8

Edit: Jeg må legge til at en RC er så pen at det meste blir lekkert!

• Liker
Reaksjoner: Cole-NO