Leveringstid på nye submariner (116610LN)

Medlem
27. feb. 2011
Innlegg
15
Sted
Nøtterøy
Jeg er ny på forumet, og det lille jeg vet om Rolex har jeg lest her :D Etter lenge vurdering av GMT Master II (116710LN) opp mot nye Submariner (116610LN), så tror jeg en Submariner passer meg best. Har skjønt at det er leveringstid på denne nå, så derfor spør jeg her om noen vet hva ca. leveringstid er nå om dagen.
 
Tror ikke det er all verdens ventetid på denne. Ligger imidlertid to på Finn om dagene, og jeg lurer på om ikke Briljantwatches har en også.

edit: beklager, ser ikke ut til at Briljantwatches har en likevel, som kompensasjon får du denne linken av meg:)
 
Velkommen til forumet!

Tipper dette varierer fra ulike forhandlere. Jeg hadde sendt mail til alle rolex AD i Norge og spurt om både lagerstatus/evt ventetid og pristilbud.

Edit: ellers har jo krille gode tips:)
 
Tror ikke det er all verdens ventetid på denne. Ligger imidlertid to på Finn om dagene, og jeg lurer på om ikke Briljantwatches har en også.

edit: beklager, ser ikke ut til at Briljantwatches har en likevel, som kompensasjon får du denne linken av meg:)

Har sett den 116610LN på Finn, men jeg er litt skeptisk av natur:D hvorfor kjøpe en Submariner for en mnd. siden og så selge nå, jeg er redd for det er noe lureri jeg da.
 
Har sett den 116610LN på Finn, men jeg er litt skeptisk av natur:D hvorfor kjøpe en Submariner for en mnd. siden og så selge nå, jeg er redd for det er noe lureri jeg da.

Hvorfor kjøpe privat når du kan få nesten samme pris hos en AD ute i "distriktet", og det bare er å dra kortet, og klokken er din!

Ellers vil jeg velge 116610LN all the way fremfor GMTc. Tallene på bezelen på GMT blir alt for store synes jeg. Mye mere elegant og korrekt på submariner!

Lykke til på jakten :)

AW
 
Takk for svarene:D Jeg sendte en forespørsel til Saastad i Porsgrund forrige uke, men får ikke noe svar. Jeg får sende mail til noen flere, har dere noen forslag til AD`er jeg bør sende en forespørsel til?
 
Det er nok noen AD´er som har disse på lager nå. Send e-poster til dem som er registrert som AD hos Rolex. Hvor mange av dem som evt. er villige til å sende en i posten er derimot usikkert. Lervik er ikke vanskelig på det punktet :)