Let's declare war!

Hehe, god grunn til å styre unna Lamborghini med andre ord. Tør jeg nevne at i 95% av alle norske Audi sitter en motor du også får i denne:
tuning-skoda-yeti-2.0-tdi-4x4-06.jpg
 
Jeg bare tuller, Lightningii:)

Disse diskusjonene kommer aldri i mål. Men jeg må innrømme at jeg foretrekker BMW. Når det er sagt fikk en kompis akkurat levert sin nye A8, og den er virkelig flott!
 
og muligens en annen jobb på siden?

1301.jpg


Det finnes en norsk versjon av disse reklamene. Audi sa noe slikt som vil du ha bakhjulstrekk og tungmetall så må du desverre til konkurenten. Dersom du vil ha firehjulstrekk og teknologi etc så kom til oss.
 
Fordelene med Audi er at de bruker Skoda deler, stemmer ikke det :D

Fordeler, fordi ettermarkedet på bildeler betaler min lønn...
 
Hva er alt snakket om "ringopel" a? Oh hva skjer med at de fleste audiførere kjører med skylapper?
Sånn, nå har jeg vel fått erta på meg noen;)
BMW har helt klart min stemme etter en tur en ringentaxi i sommer, men påfølgene tur i E92 M3..
 
Hva er alt snakket om "ringopel" a? Oh hva skjer med at de fleste audiførere kjører med skylapper?
Sånn, nå har jeg vel fått erta på meg noen;)
BMW har helt klart min stemme etter en tur en ringentaxi i sommer, men påfølgene tur i E92 M3..

Du har tydligvis ikke fått oppleve en RS6..;)
 
Hvis valget står mellom Audi og BMW hadde jeg valgt Porsche 7 av 7 dager:)

Prøvde en BMW 1 M forrige uke, mer bang for bucka skal du lete lenge etter:)

Må innrømme at jeg lenge har hatt et lite kjærlighetsforhold til Audi, som ble ytterligere forsterket når jeg fikk prøve den nye allroaden med 313 hk tdi - det er en feeet bil. Gjør 0 - 100 raskere enn utgående S6

Så konklusjonen er - hvis du velger en av de tre merkene nevnt over - kommer du til å kose deg litt mer enn alle andre...

Ferdig snakka;)