Lervik Ur svarer ikke på mail.

Medlem
18. feb. 2015
Innlegg
583
Har over en lang periode sendt til sammen 3-4 mail til Lervik. Om forskjellige ting. Uten å ha fått noen svar.

Var også innom for litt siden å spurte om en lenke. Han fikk mailen min og skulle sende meg mail når han visste pris osv. Har ikke hørt noen ting enda. Dett er en stubd siden nå.

Flere som har opplevd det samme?
Litt irriterende er det jo. Ellers god service der.
 
Har over en lang periode sendt til sammen 3-4 mail til Lervik. Om forskjellige ting. Uten å ha fått noen svar.

Var også innom for litt siden å spurte om en lenke. Han fikk mailen min og skulle sende meg mail når han visste pris osv. Har ikke hørt noen ting enda. Dett er en stubd siden nå.

Flere som har opplevd det samme?
Litt irriterende er det jo. Ellers god service der.

Anbefaler deg å ta en telefon til de.
‭+47 52 70 03 50‬
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
Jeg har av og til opplevd at kontaktskjema sendt fra iPad ikke når frem til mottaker. Når det er sagt har jeg alltid fått kjapp tilbakemelding fra Lervik ur, selv på kvelden og i helgene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
Sendte vanlig mail og fikk svar av Knut selv innen kort tid. De har nok vært uheldige med kontaktskjemaet. Så de bør kutte ut det og heller bare oppgi mail. Skal nevne det for han.
 
Har selv brukt kontaktskjema og ikke fått svar. Mail direkte blir fort besvart, stort sett.